3250
Sök

Någon här som jobbar på auktoriserad audi verkstad??

414 Inlägg
9 augusti 2015
Trådstartare
Köpte i alla fall bilen. Blev helt enkelt så att jag fick gambla lite för att få det jag ville ha utan att åka ned till Tyskland. Väl hemma kopplade jag upp bilen med lite bättre utrustning, verkade vara någon gammal kod som låg i bara, men skall även testa med jobbets dator så får vi se vad den säger.

Bilen går ju i alla fall bra, lite lagom vass, drar mängder med bensin, riktigt mysig att köra och V10an vrålar sådär härligt som bara en v10 kan göra. Bilder lär väl åka upp här på garaget inom snar framtid när tid finns över för sådant tjafs
Senast redigerat av Powe_R (9 augusti 2015)

1 354 Inlägg
10 augusti 2015
Perfekt. Soppa ska det sluka. Vi måste ju få valuta för pengarna och göra Åsa Romson upprörd.
Senast redigerat av Mack855 (10 augusti 2015)

Evildan
10 augusti 2015
Mack855 skrev:
Perfekt. Soppa ska det sluka. Vi måste ju få valuta för pengarna och göra Åsa Romson upprörd.

Det är helt rätt, kör bränsleslukande högskattade bilar och mata in kopiösa mängder skattepengar till Åsa Romson och gänget. big_smile

1 354 Inlägg
11 augusti 2015
Evildan skrev:
Mack855 skrev:

Det är helt rätt, kör bränsleslukande högskattade bilar och mata in kopiösa mängder skattepengar till Åsa Romson och gänget. big_smile

Nån måste ju försörja alla arbetslösa cool

Sök