2502
Sök

Projekt Honda Civic V6, luftfjädring, ljudbygge, eftermonterad ECC och ABS osv

Första Civic Kombi V6 i världen, Aerodeck J-swap, även ombyggnation till ECC och annan styling och moddning :)

72 761 Visningar
Projektet avslutat 23 maj 2020
2 328 Inlägg
2 oktober 2015
Trådstartare
#21
En bild på luftfjädringssystemet smile

Batteriet är från en ny bmw, 90 Ah

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-184dc89de7025a1776a293cbc2074d2b.jpg


2 328 Inlägg
2 oktober 2015
Trådstartare
#22
Jag och mamma tvättar smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-0d8ee1999444f40c833408eefd02fb7c.jpg

Blev mycke bättre smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-8599f6f72004024123a06b224e1a9b8c.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-0f0f1b23bcd45378ad4bd44e0c778e33.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-c1b62fe1fff7abf7e01297ce852f8d51.jpg

Växellådsfäste som ska bort smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-7797b743e2f2100a7171213d2683b33a.jpg

Borta!!! det satt som bara den!
Vinkelslip och borr och slägga och hammare och svett och ....

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-31795bac435c2bf7e491a834ce1676d6.jpg

Försökt hitta bilder på nätet med en J motor i ett MB chassie, men inte hittat nån, bara sett EF EG och Ek, men nu har vi sett det också smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-2f870f85954a3c1fa1d360ecd9a661a5.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-16da8fb322610f32e192db478fd9971e.jpg

Bra plats till ett nytt motorfäste smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-2d644748bdd2f9bd532b8bad775a70a3.jpg

Trångt Oo

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-e24c5f176b506ee834a246058572da0e.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-87e686c1e00aed95b87f23820065c9b0.jpg

ja såhär långt fram ska faktiskt motorn sitta, lätt att byta tändstift iaf

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-d3f5fce1554801202428d4325cf52641.jpg

dränkte motorn i avfettning

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-0ad158a626e13742152497eda7b10487.jpg

mamma och pappa kom och tog över, inte klagar jag xP

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-7bbd8ab12d05426231f9cb52b3c69ba6.jpg

Blev lite bättre smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-a5912b8691f23692ede02224111a57eb.jpg

Imorn ska jag försöka mig på att tillverka nya motorfästen, om jag orkar, börjar bli lite trött haha

Allt för idag big_smile


2 328 Inlägg
3 oktober 2015
Trådstartare
#23
Japp då vart man igång igen smile

För att få i motorn fick jag ta bort oljefilterhållaren, remskivan, generatorn och ac-pumpen

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-b3c518b80bc35b46be71a85aa361e1df.jpg

började med motorfästena idag

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-357bd41a46dd94e97b2898685ccb3435.jpg

allt är lite provisoriskt monterat för tillfället

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-e772dc80deef2623cdd0dea92773b1ee.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-aa20286f4816ba8a557ddbf536864491.jpg

nu blir det en paus med bilen några dagar, ses nästa vecka big_smile


295 Inlägg
3 oktober 2015
#24
Sjukt roligt projekt!
Måste säga att det är spännande med ett v6 swap. Känns inte som om det är så många som gör det. Jag har gjort några D och B serie swap men det här har jag ingen koll alls på. Kul att du visar alla oss här hur det går till. Både lärdom och kunskaps sprids. Alla tummar upp och lycka till smile


2 328 Inlägg
3 oktober 2015
Trådstartare
#25
0Mazen0 skrev:
Sjukt roligt projekt!
Måste säga att det är spännande med ett v6 swap. Känns inte som om det är så många som gör det. Jag har gjort några D och B serie swap men det här har jag ingen koll alls på. Kul att du visar alla oss här hur det går till. Både lärdom och kunskaps sprids. Alla tummar upp och lycka till smile

Hahah ja det är verkligen jätteovanligt, men sen är det ju en helt annan svårighetsgrad än D eller B swap så det är väl därför, bara fråga om du undrar något smile


2 328 Inlägg
5 oktober 2015
Trådstartare
#26
dagens arbete bestod av att färdigställa växellådsfästet, det blev i tre delar av 3mm plåt, ihopsvetsat av ett proffs (man vill inte tappa motorn mitt i ett dragrace) , gängade även ur ett hål i växellådan och drog i en skruv som sen sitter i fästet, vilket är nödvändigt när man monterar J-låda i EF, EG, EK, MB osv osv...

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-b3561e1997e459722a35d22048509b3f.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-f13b14e3957c0c1ea0c32931575b55de.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-b8e8d4280ff4c41ccdb5e16541c2f0ae.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-c4e33e5ac440826e9b12fdc3f732d769.jpg

imorn ska jag börja klura på det bakre fästet smile
allt för idag!!


2 328 Inlägg
14 oktober 2015
Trådstartare
#27
japp då vart det dags igen, är väldigt trött men när det är kul så glömmer man det xP

kylningen till växellådan var integrerad i accordens (donatorbilen) kylare, och den kylaren är inte riktigt storleksmässigt möjlig att montera i en civic MB, kanske med slägga men det ska ju helst inte läcka xP

SÅ det fick bli en ny extern kylare

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-4d0cb2f5dd2e80fc512e09e16078f410.jpg

då kylaren numera sitter på andra sidan behövdes nya fästen, det visade sig att det som innan höll kylaren i ena sidan nu kunde hålla den i andra sidan, och det övre fästet passade klockrent i skruvhålet för kondensorn. så nu behövde jag bara ett nytt nedre fäste, använde ett av dem gamla kondensorfästena och svetsade på en bit, passar klockrent smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-673ec5990bfd242ec06b07f6ef525f45.jpg

blev en rejäl svetsklump på ett ställe, men den viker sig inte så lätt då, den andra svetsfogen ser man knappt (plattan är breddad)

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-288998253645a0995cb0be6cfe819a02.jpg

monterade mina nya platta fläkt, civicens och accordens fläkt var extremt djupa, funkar i en Civic med D15, och i en Accord med J30, men verkligen inte i en Civic med J30, det är väldigt trångt vill jag meddela, denna fläkten är designad att sitta framför kylet, smidigt och platssparande smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-2eeed61fdcc1fbf3947631e9efd100a5.jpg

Monterat kylare och lite slangar, försöker få allt att se hyffsat OEM ut (förutom luftfiltret då), har gått väldigt bra hittils smile expantionskärlet passade också fint trots sidbyte, använder skruvhål som normalt sett ska hålla två relän till civicens AC-system (fläkt och magnetkoppling tror jag), tog insugsröret från J30-motorn och sågade av en bit, och vipps så var diametern perfekt för filtret!
tips på hur man enkelt gör rent gamla äckliga sportluftfilter mottages smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-25f3999f9977261b61e7abf40d38cbd4.jpg

är medveten om att kylaren är underdimenssionerad för denna motorn, men kylare är dyra så vi provar big_smile

J30 motorn har 32mm kylslangar medans civic-kylaren är på 28mm, beställde lite grejer idag så det ska gå att pussla ihop med reduceringar osv

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-9b3470d666297495f2aa3081df98e12d.jpg

hade hoppats hinna göra fästen till oljekylare idag men det hanns inte med, iaf här den ska sitta, ska göra fästen med bussningar, brukar kunna minimera onödig resonans i karossen, som kan bli störigt att lyssna på

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-6f3921fb7c5b594fd162ccb79ea8b8ae.jpg

civicens gasvajer var inte av samma längd, ska pröva med accordens imorn (den till vänster är till farthållaren)

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-e824ff21d0d0b8325825cd97118bce96.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-602b985e175a02de420adeb30e0202c8.jpg

vakumklockan till farthållaren ska gömmas bakom stötfångaren, är provisoriskt monterad för tillfället, originalfästena för vajern visade sig passa perfekt på sina ställen

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-e8d9a01e4a11b5bab5b16239966681b3.jpg

ser ju OEM ut!! big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-562b7b7de18be634c55fda316f9e11a9.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-d2949430fe871dafd24b840e9bd0e565.jpg

det var allt för denna gång, har haft problem med att få tag på drivaxlar då många amerikanska företag inte vill skicka internationellt, försöker man maila får man ofta inte ens svar sad
har löst det så att ett annat företag i amerika ska köpa dem åt mig och sen skicka hit smile
Blev insaneshafts j-swap drivaxlar, med 32mm knuten då jag inte känner för att byta till 36mm i nuläget (resulterar i 5 bult, vilket i sin tur gör att jag hade behövt nya fälgar...)
dem ska tåla 500 häst, så det borde ju hålla wink

det var allt!!


2 310 Inlägg
14 oktober 2015
#28
Det rör på sig! smile Jag känner mer och mer tidspress nu, måste bli klar med min motor (om man kan säga så innan man ens börjat) innan du hittar manuell låda, annars blir man ifrånåkt, och det gillas inte... big_smile

Jag har medel och olja till sportluftfilter, kom över nån dag så fixar vi det. wink


2 328 Inlägg
14 oktober 2015
Trådstartare
#29
Mew skrev:
Det rör på sig! smile Jag känner mer och mer tidspress nu, måste bli klar med min motor (om man kan säga så innan man ens börjat) innan du hittar manuell låda, annars blir man ifrånåkt, och det gillas inte... big_smile

Jag har medel och olja till sportluftfilter, kom över nån dag så fixar vi det. wink

ja lite ibland så får man fart och grejar xP
dedär med luftfiltret låter ju bra, får vi pröva, se till å få ut din motor nu, jag har motorstativ som du kan låna xP


2 310 Inlägg
14 oktober 2015
#30
Xebers76 skrev:
Mew skrev:
Det rör på sig! smile Jag känner mer och mer tidspress nu, måste bli klar med min motor (om man kan säga så innan man ens börjat) innan du hittar manuell låda, annars blir man ifrånåkt, och det gillas inte... big_smile

Jag har medel och olja till sportluftfilter, kom över nån dag så fixar vi det. wink

ja lite ibland så får man fart och grejar xP
dedär med luftfiltret låter ju bra, får vi pröva, se till å få ut din motor nu, jag har motorstativ som du kan låna xP

Ah, men jag undrar varför det blev så skitigt...

http://i.imgur.com/KSjFR8W.jpg

big_smile


2 328 Inlägg
14 oktober 2015
Trådstartare
#31
Mew skrev:
Xebers76 skrev:
Mew skrev:
Det rör på sig! smile Jag känner mer och mer tidspress nu, måste bli klar med min motor (om man kan säga så innan man ens börjat) innan du hittar manuell låda, annars blir man ifrånåkt, och det gillas inte... big_smile

Jag har medel och olja till sportluftfilter, kom över nån dag så fixar vi det. wink

ja lite ibland så får man fart och grejar xP
dedär med luftfiltret låter ju bra, får vi pröva, se till å få ut din motor nu, jag har motorstativ som du kan låna xP

Ah, men jag undrar varför det blev så skitigt...

http://i.imgur.com/KSjFR8W.jpg

big_smile

fördel med donatorbil som är körbar, man kan "testa" grejerna ordentligt xP


1 534 Inlägg
14 oktober 2015
#32
Coolt projekt, skall följas.

En grej bara, lacka ögonlocken så de matchar bilen
wink

2 328 Inlägg
15 oktober 2015
Trådstartare
#33
jetta16v skrev:
Coolt projekt, skall följas.

En grej bara, lacka ögonlocken så de matchar bilen
wink

tack tack smile

ja du, ögonlocken, smaken är som baken; delad

av dem bilder jag sett dem lackade silver tycker jag inte riktigt att det passar in, elr så kanske det gör det, dem får vara kolfiber för nu iaf, motorn tar all uppmärksamhet ändå just nu xP


2 328 Inlägg
19 oktober 2015
Trådstartare
#34
fick paket här om dagen :) lite krimskrams för att få ihop kylslangarna, blir slangbitar från 3 olika bilar plus dem här adaptrarna :)

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-f0a619a5807c265a7d7d45646255a2de.jpg

monterade bussningar i oljekylaren

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-2b71b035b6afc4ef66e9377805c7fde2.jpg

bild med custom fästen

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-9b496f3d39d7ff101f171de8149c0379.jpg

och där var den på plats, blev väldigt bra måste jag säga :)

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-211b13bd04fce450736f9decafecf3dc.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-74d0b6b3095156db56cef5a28c2cf94c.jpg

tog en bit bensinslang och skar upp så den funkar som kantskydd

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-d7cf8b8ebe8f0e21cad79bcf3512e6d8.jpg

här syns även en av mina ihopskarvade kylarslangar, kanske inte det vackraste, men det funkar ju :P

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-d8c8ccbb03f312fb4b00dab26b0ee080.jpg

gasvajern från Civicen visade sig vara för lång mellan fästet och "dragkulan", kapade av och skruvade dit en lite grej som jag hade över från mopedtiden då man bytade vajrar en gång i månaden

damasken hamnade då på tok för nära löpbanan och allt trassla ihop sig, så jag satte ett lite buntband för att hålla tillbaks damasken lite, och vips så funkade det perfekt :) tyvärr kunde jag inte ha Accordens vajer då den fäste annorlunda i brandväggen

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-c744b1ade58bb977bf194441c5006b76.jpg

vakum till bromsservon

letade länge efter backventilen

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-9d642a54688409340c78f6ef6218b2d8.jpg

hittade den tillslut :P hur dem fick den kan man ju undra

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-e5cbf39cc69cd6cd3837d8e1223e2c4d.jpg

det slutade med att jag tog vakumslangen från accorden då den hade en bättre anpassad längd

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-daacc25ad25e533efdeabac4b5f6507c.jpg

kolkanister på civicen och accorden skiljde lite, det främsta var storlek, vilket gjorde att jag valde civicens mindre modell

Man ser på bilderna att civicen har 3 anslutningar och accorde bara har 2

Civic
https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-a84f7dd52efe0a267716f695bc0d8b25.jpg

Accord
https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-ac945a0d6ab47dd8360a70221e953b54.jpg

skillnaden är ganska löjlig, på accorden går den ena till tanken för att plocka gaserna, och den andra går till en ventil som är styrd av ECU:n och sen är ventilen kopplad till insuget, enkelt va?

jo och så på Civicen är en till tanken, sen går en direkt till insuget. sen den tredje slangen är kopplad till en vakumklocka på kolkanistern som i sin tur är styrd av en ECU-reglerad ventil som sen går till insuget. Asso varför skiljer det???
Iaf eftersom jag ville ha den lilla kansistern men jag kör med den storas elsystem fick det bli en mix av dem båda, vakumklockan är kopplad direkt till vakum så den alltid är öppen (T-kopplingen ska sen kopplas till farthållaren) sen är den slangen som egentligen ska gå direkt till insuget istället kopplad till solenoiden som ECU.n styr, och så hade man löst den biten också xP

lyckades klämma ner abs-enheten, den hamnar nästan en decimeter längre bak än innan, så det ska bli nya fästen på den snart

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-60b0ab73c314fca90b8c7ad77b5ec32c.jpg

glöm inte att rita upp allt innan du plockar isär, man sparar mycket tid :)

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-fe79f75ec157aaf0964366c3853a7932.jpg

bockade om rören lite för hand och det passade faktiskt väldigt bra :)

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-53f2657dd749a2a2e638eed908fe4cf3.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-6de0294b1b69da76322132e6386879b9.jpg

sedan har jag kopplat in kylfläkten, skarvade dit original-kontaktstycket så allt passar bra, med hjälp av elschema hittade jag kabeln som triggar kylfläktrelät, jordade det och fläkten gick igång :D
så nu ska den kabeln kopplas in i mitt elsystem som det kommer bilder på framöver

imorn ska jag försöka hinna med, bränsleslangar spakställ och lite elkopplande

allt för denna gång :)


Japsare
502 Inlägg
19 oktober 2015
#35
Keep it up. big_smile

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!

2 328 Inlägg
20 oktober 2015
Trådstartare
#36
idag blev det inget under huven, istället blev det jobb i kupén med fokus på ombyggnation till ECC och montering av spakställ

Här blev det tomt!

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-b69f03c535681fa4911f85e5836a9d76.jpg

plattan för manuell spak bortplockad

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-f6f78e6b6b7fa55e97edbf6626add6ad.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-3ab717daa29380b9aadfff5b80867deb.jpg

tyvärr fick inte spakstället plats sad och jag vill inte heller kapa i kardantunneln eftersom jag i framtiden kommer ha ett manuellt spakställ

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-673ff423e36eaa12a0adc5766d07fe56.jpg

efter att jag visat vinkelslipen för spakstället så fogade det sig smile fick slipa bort väldigt mycket lite överallt

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-4e60083cf03194f6f72c1b07648d9be7.jpg

ska skarva ihop accordens mittkonsollkåpa (eller va det heter) med detta så borde det bli fint smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-049fe1ee5101412c02d379af0d3a08d3.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-05091d2028bd1fc09679dd00fce2a8d7.jpg

sen vart det dax att fixa ECC

tog denna panelen från accorden

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-577d2a3641814c178bd723259e4283c6.jpg

satte bågfilsbladet i instrumentbrädan... igen..

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-bc17bfd4af35c7844e4ad579d6dc9dc7.jpg

och fick ihop det hela lite provisoriskt smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-cb090c70bfc3e768e809f63caf43eff5.jpg

byggde om ett fäste

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-6733da4c7e099ffb8f947865f4c1f71f.jpg

monterade den väldigt söndersågade mittkonsollen (blev ursågad när jag bytte till dubbeldin för 2 år sedan)

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-a369419fc6e032c1cfae8abd5c0f74bb.jpg

monterade ett fäste på baksidan av ECC-styrenheten

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-4b18e8923300fd9f94f6bbc157a0ead5.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-775384f7798b2326febbe7144018d7ab.jpg

monterade det förra fästet här

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-d5cc7be991a04f1b1aaca8774b1f6562.jpg

sådär smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-12147c5c323e88ce92de30da5ec193a2.jpg

stereon hamnar ca 2-3 centimeter längre ut, vilket är välkommet då det är grymt trångt bakom och att man nu når den utan att behöva luta sig fram lika mycket

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-8138009cb032c362c4e86b3817d9531c.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-b3f24575f0381abc558bba9891a36495.jpg

här ska det byggas en bit så det passar snyggare

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-e2ea5252831660adc47fdd59ec473b2d.jpg

samma här

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-840b9eb5d56e6a534d38d7b68e21485a.jpg

bild på min eftermonterade mugghållare från BMW E60

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-ecddf90e17783bed878d2266d65c91ed.jpg

drog ut fläkthuset och förångaren, ska montera och byta lite sensorer och ställmotorer här tongue
ska även dra kablarna till insprutet här bakom

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-c8bf251036da1e140ffa15a0f7a45907.jpg

kablarna jag håller i är till ABS-systemet som jag eftermonterade för 2 år sedan, dem har varit dragna framför allt, ska försöka få dem att ligga lite snyggare

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-6f13d27c5f03e9efbb5a240db30483cf.jpg

tempsensorn till förångaren såg likadan ut på båda bilarna, men är kopplade olika så jag tar det säkra före det osäkra och byter ut den till den som satt i accorden

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-607909a39a39ced173ede2b768382b6e.jpg

på vänster sida ser ni fläktmotstånden, civic där nere och accord där uppe
eftersom accorden har många fler fläkthastigheter än civicen så måste den bytas ut, passar inte rakt i tyvärr, men det ska nog gå xP
på höger sida är ställmotorerna till återcikulationen, dem är helt olika i den mekainska biten, och jag misstänker att dem skilljer elektriskt också, så det blir ombyggnation med custom fästen även här. Återcirkulationställmotorn är det enda på civicen som är elektronisk när det gäller luftspjäll, men tyvärr gör det inte uppgraderingen till ECC mycket enklare tyvärr sad

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-78cec6f4830d1ff9c022bdb664ac0f24.jpg

det var allt för denna gång smile


2 310 Inlägg
20 oktober 2015
#37
Tycker att jag känner igen några av lösningarna någonstans ifrån, speciellt de av den fulare typen... rollbig_smile


2 328 Inlägg
20 oktober 2015
Trådstartare
#38
Mew skrev:
Tycker att jag känner igen några av lösningarna någonstans ifrån, speciellt de av den fulare typen... rollbig_smile

vilket menar du nu?? lol


177 Inlägg
20 oktober 2015
#39
Wow vad coolt! Första bilen med J swap i Sverige? big_smile


2 328 Inlägg
21 oktober 2015
Trådstartare
#40
Kajsis skrev:
Wow vad coolt! Första bilen med J swap i Sverige? big_smile

Tack smile ja jag har letat och letat här på garaget, och det verkar som att jag är först i landet smile



Sök