Dagarna bara sprang iväg där i slutet av veckan

Som ni såg på sista bilderna så är äntligen mina inredningspaneler på plats, för den som är nyfiken så ligger priset på 2500-3500kr beroende på hur mycket underarbete som behövs och som jag nämnt tidigare så är det AH Idé och design här i Karlstad som fixat hydrodippingen (
https://www.facebook.com/ahideodesign/?fref=ts)
Jag är sjukt nöjd med panelerna och tycker det passar riktigt bra i bilen

Sen fick jag mina nya däck på torsdagen och hann kränga på dom på Rotafälgarna samma dag

![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143465/143465-693942bc350836fe21a6813c2dfe1ff3.jpg]()
Här hängde bilen på pallbockar fortfarande..men varken jag eller sambon tänkte på att fota senare under kvällen

Jag tog alltså ner bilen på golvet och rullade lite sakta ut för en provtur bara för att inse att den inte alls gick som den ska

Så fort bilen fick lite laddtryck så räckte inte bränslet till, började med att sakta smyga iväg till macken någon km bort för att tanka bilen med lite fräscht bränsle och sen fortsatte felsökandet

När jag lämnade garaget på torsdag kväll så var felet inte löst och jag misstänkte att det kunde vara bränslepumpen så sambon åkte iväg på Jspec och köpte en ny sån på fredagen.
Vi åkte direkt till garaget när jag slutade jobba på fredagen och monterade nya pumpen..hehe.. Det gjorde ingen skillnad alls

Så vid det här laget hade jag börjat klia mig i huvudet och fick inte alls ihop varför den inte funkade som den skulle, kollade en massa andra saker innan jag till slut kom på att jag skulle kolla på jag inte hade råkat klämma någon viktig kabel på passagerarsidan när jag monterade tillbaka inredningen där... Ingen kabel var skadad men jag insåg att jag hade läst att det ibland kan bli problem med Greddys SLD om man har automatlåda så jag tänkte att jag kunde pröva koppla bort den och se om det blev någon skillnad. Helt plötsligt gick bilen klockrent
Så det blev en liten provtur igår kväll och kan bara konstatera att det är jäkligt trevliga bilar och att det här kommer bli en bra sommar

I dagsläget laddar den 1,2 bar och det är rätt lagom för en gatbil, släppte rätt enkelt på asfaltsplanen utanför garaget
Planen är att ta hem bilen på torsdag då vi har tvätthall här vid lägenheten och bilen är i stort behov av en tvätt och polering