Totalrenovering av vw split bus type 2 T1 RHD 1962.Elsystemet ska bytas från 6v till 12v motor från 1200cc till 1500cc framöver blir det en massa förbättringar :)
Om splitbussen är ett intressant projekt, vad ska då bubblan bli.... Kom på att jag fick en bubbla - 51 en gång i tiden som gick att köra men hade bara intresse av större bilar då så jag hämtade den aldrig. Så kan det gå...
Om splitbussen är ett intressant projekt, vad ska då bubblan bli.... Kom på att jag fick en bubbla - 51 en gång i tiden som gick att köra men hade bara intresse av större bilar då så jag hämtade den aldrig. Så kan det gå...
Jadu.tänkte se hur långt jag kan gåburam att ta vatten över huvet.måste ju ta reda på va mina begränsningar är Haha
Bra, för vi vill också ha reda på var dina begränsningar är... Skämt åsido, jag har också tänkt samma sak ända sen ungdomen när jag sett totalvrak i skog o mark. Skulle det vara möjligt att.... ? Tummen upp för ditt projekt !!!
splitbubblan ska bli så hel ochvkpmpleyt som möjligt allt går att lösa med svets och hårt arbete liten hjärna och en massa fritid Finns den kvar 51an
Min moster ägde en split bubbla,mkt länge men de sista hon ägde den så satte dom i en större bakruta för hon såg så dåligt bakåt...
Då hade man ingen tanke på att split skulle få ett ganska högt värde.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!