Totalrenovering av vw split bus type 2 T1 RHD 1962.Elsystemet ska bytas från 6v till 12v motor från 1200cc till 1500cc framöver blir det en massa förbättringar :)
Fått lite gjort idag.fått dit fönsterlåsen på skjutfönstren.över skraplist passagerdörr. Spänt generatorer.gjort kickpanelerna(nya ska köpa) Passat in safarirutorna så nu ska det väl inte regna in ) passat in passagerdörr bättre ej nöjd ännu men men snart så
Snyggt. Har du sett denna annons i senaste bilsport? Kanske han har mer än en dörr som du kan behöva.
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi Urquattro saloon -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4
Varsegod, bara kul att kunna hjälpa till :-) och där ser man vilken fördel det är med projekttråd :-)
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi Urquattro saloon -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4
Bromsarna fixa ändrade backarna å lufta. Fick även dit högersidospegel fick leta ett tag innan ja hitta den.ändrade högerdörr så den passar bättre mot kaross och fyllde på växellåds olja. Kvar innan det blir längre turer fixa så det blir fullgas och få till tomgång ordentligt Ha en bra helg följare och löst fölk
Ibland går det inte som man vill.skulle åka och tanka inga problem sen tänkte jag åka och tvätta av den nu när det börjar bli gött väder nädå gav kondensator upp visste att ja hade en ny leta leta men hmm hitta ej blir å beställa ny Ha en bra helg följare och löst fölk