17 oktober 2015
Trådstartare
Så får väll bli en liten skriftlig uppdatering. Har tyvärr inte hänt något idag med bilen eftersom jag har haft mycket annat att göra men får se om man skulle hinna imorgon något. Bilen skall i varje fall någon dag hoppeligen snart flyttas till ett annat garage där jag skall svetsa kylarens fästen och även Intercoolerns fästen. Kommer kanske också i samma veva försöka få framkofångarens fästen dit och även balken som huv låset sitter i tillbaka så att man sedan kan börja plocka på sakerna i framändan. Också i de garaget så kommer jag att slippa under bilen ordentligt så kommer nu få dit jordkabeln från ramen till växellådan så att man så småningom kan starta upp den för första gången. Men faktist så vet jag inte förtillfället hur mycket tid jag kommer ha med bilen pga jobb och skola osv. men ja skall nog försöka mitt bästa att finna någon tid med bilen inom snar framtid igen. Sen så är ju ännu fram dörrarna, motorhuven, framskärmarna, framkofångaren och några små delar inte än målade men skall försöka tala snällt med min morbror så kanske jag skulle få honom och måla dem istället eftersom min tid är väldigt begränsad för tillfället. Men men de återstår att se hur de går med de men ni ska ha de bra och förhoppningsvis hinner jag göra nått med bilen imorgon och isf kommer de bli en uppdatering.
Senast redigerat av Toffe93 (17 oktober 2015)