Då man gick och blev med Evo i början av sommaren får man väl dra upp en tråd om kärran.... Kommer påbörja en del småprojekt redan under sommaren och dem större delarna kommer under vintern :) Vad exakt som kommer göras är ännu... Visa mer
Schysst evo, sugen på liknande fälgar till min evo 👍
Jo, dem sitter jävligt bra glad jag valde 17x9,75 istället för 18 som Jag först hade tänkt.
Jag har 17x7 braid winrace-a, varför valde du ej 18"? Ja funderar som fan på vilken storlek ja ska ha 👍
Har en polare som kör 18x8,75 och visst är de snyggt... Men jag gillar få ner bilen i backen och ha go stretch på däcken, därav valet 17x9.75 Har 225 däck på nu. Kan se om jag hittar en bättre bild på däcken om du vill se?
Jo, dem sitter jävligt bra glad jag valde 17x9,75 istället för 18 som Jag först hade tänkt.
Jag har 17x7 braid winrace-a, varför valde du ej 18"? Ja funderar som fan på vilken storlek ja ska ha 👍
Har en polare som kör 18x8,75 och visst är de snyggt... Men jag gillar få ner bilen i backen och ha go stretch på däcken, därav valet 17x9.75 Har 225 däck på nu. Kan se om jag hittar en bättre bild på däcken om du vill se?
Fint projekt, men ja tycker du ska behålla fälgarna i den färg som dom är i, för de ser riktigt snyggt ut!
Köpte dem begagnade så där finns en del skrap på dem! Syns inte så mycket pga den ljusa färgen men jag stör mig på dem:/ Blir att dippa dem svarta nu och se om de faller en i smaken, annars blir de att lacka om dem i samma färg om original
Har lite funderingar på att byta front på kärran... och skulle behöva lite tips nu... Finns 2 frontar jag spanar på och sen enbart en extra läpp istället för original... Vilken tycker ni skulle passa bäst. Bild 1,2 eller 3?