Då man gick och blev med Evo i början av sommaren får man väl dra upp en tråd om kärran.... Kommer påbörja en del småprojekt redan under sommaren och dem större delarna kommer under vintern :) Vad exakt som kommer göras är ännu... Visa mer
Då har man varit i garaget och mätt och donat för nybygge av IC rören och från Filter till turbo inväntar lite punktning och sen ska de provmonteras! Blir även att montera tillbaka den öppna dumpen igen...
Ja... Då har man påbörjat monteringen av fronten...! Får väl säga att den sitter helt okej än så länge! de ska finslipas lite till för att få de perfekt bara Bladet i mitten ska dit men de va ca 2 cm för långt hehe....
Även större IC kommer monteras då detta ser helt mupp ut...
Har varit lite dött ett tag då man går och inväntar Elmia för att köpa delar... Men blev att lyfta och kolla pumpen idag. Ser väl bra ut! Inte långt kvar innan den ska in på mappning nu
Ja men varför inte... Skulle bara koppla bort lite saker och dra om lite kablar samt kirra slang till nya ECUn som åker i snart hoppas jag Blev ju lite mer än så... Fan snart sommar juuee....! lite stressigt börjar de allt bli
Och jag som tycker ja har mycket kvar... ^^ bara koppla laddtryckstyrning, byta generator och besikta .. kanske borde dra upp min pump med och se va som sitter där, hoppas på nån värre så man kan krana på lite ladd
Och jag som tycker ja har mycket kvar... ^^ bara koppla laddtryckstyrning, byta generator och besikta .. kanske borde dra upp min pump med och se va som sitter där, hoppas på nån värre så man kan krana på lite ladd
Haha.. jag kopplar bort min laddtrycksstyrning och ska in med ny ECU inför mappning hehe
Så tar jag hellre bort allt och drar om så man vet hur det sitter samt att ALLT är 100% okej... vill inte gå på någon annans bygge då man inte vet hur fan dem kopplat eller dragit kablar och slangar Måste dock säga att de installationer som är gjorda i bilen är grymt bra!! Blir glad när man delar på saker och ser att de finns folk som faktiskt bygger seriöst
Då har man äntligen lite tid över till att börja bygga för att få dit dem nya lyktorna utan att klippa i original kablarna Nu är de bara vänta till mina H7/H1 kontakter kommer, sen blir de att göra färdigt för montering