Renovering av en äkta Volvo 740 turbo, långtidsprojektet!
tanken med denna bilen är att renoveras till utmärkt skick efter som den har varit i fel händer ex antal gånger och blivit nergången... måtto är att ha en bil som går som ett skott i natten men kan även ställas ut på träffar :)... Visa mer
Jävligt grannt bygge! Vad är tanken med denna sen när den är färdig, brukis eller utställningsexemplar?
Tackar! jadu, kommer bli min brukis i början, detta ska bli min första bil, men kommer bli mer utställning senare
Ahh ja de läste jag ju att de va! Sjukt fet första bil haha! Nästan så man vill börja på sin egna förstabil redan nu Du har dåligt inflytande på mig!! Är den klar tills vallåkra må tro?
Jävligt grannt bygge! Vad är tanken med denna sen när den är färdig, brukis eller utställningsexemplar?
Tackar! jadu, kommer bli min brukis i början, detta ska bli min första bil, men kommer bli mer utställning senare
Ahh ja de läste jag ju att de va! Sjukt fet första bil haha! Nästan så man vill börja på sin egna förstabil redan nu Du har dåligt inflytande på mig!! Är den klar tills vallåkra må tro?
haha du blev så paff så du missa de? ja, den ska bli någonting som ingen annan har! planen är att ha körkort, färdigbil till Vallåkra
haha du blev så paff så du missa de? ja, den ska bli någonting som ingen annan har! planen är att ha körkort, färdigbil till Vallåkra
Haha kanske de Gött! Ser fram emot att se den där! Ställer du ut?
Haha kanske de Gött! Ser fram emot att se den där! Ställer du ut?
addonet kommer dölja lacksläpet och sen kommer de instegslister!
behövdes även poleras på sidan av dörren
blev klart bättre. svårt att ta bra bilder med telefonen när de gäller sånt här
färgen har skavt loss av människor som har väldigt tunga fötter..
blev bättre, men en instegslist kommer täcka lite här!
blank och fin
lite inköp på biltema idag i bakgrunden ser ni ett annat projekt! en gammal puchram som är nylackerad med. håller på att renovera en sådan till nyskick med!