3236
Sök

Mds fantaic digital 10"

101 Inlägg
27 december 2006
Trådstartare
Blir de nått bra ljud ur dom? spelar dom på bra?

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
27 december 2006
Hej, vet ju inte riktigt vad du är ute efetr men de brukar iaf spela mkt bas även om kvaliten kan diskuteras... Dämpa reg plåt och annat skit rekommenderas starkt!

188 Inlägg
27 december 2006
Jo dom funkar helt okej!! Har en sån fast 12" som jag ska ha i en liten golf eller nåt...folk har i alla fall rekommenderat mej såna.

jopp
145 Inlägg
28 december 2006
har 2 sånna... spelade skit i min audi... med bra steg å kondensator... slängde ur skiten å köpte mig en jbl 12" bas istället... spelar helt ok!

jomenvisst

137 Inlägg
29 december 2006
vovlo_duett121 skrev:
Blir de nått bra ljud ur dom? spelar dom på bra?

köp nått annat!!!!!

med lem
1 925 Inlägg
30 december 2006
Sleepy_One skrev:
har 2 sånna... spelade skit i min audi... med bra steg å kondensator... slängde ur skiten å köpte mig en jbl 12" bas istället... spelar helt ok!

beror ju helt på vad det är för bild den ska sitta i,

så vad har du för bil ? ett tips är att inte ha den i en sedan, då kommer den nog inte göra så mkt nytta, ser att du heter duett, är det en epa du sak ha den i så garanterar jag dig att den kommer göra mycket nytta !

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

Överladdad!
530 Inlägg
30 december 2006
jag hade en fanatic digital bas i min duett en 10" och den spela på som fan med ett ganska klent steg.. nu har man ju Da 1080 basar istället i bilen å de kan man ju inte gemföra:P men den duger väldigt bra i en epa..

Hellre en mekaniker i köket än en kock i garaget :)

987 Inlägg
5 januari 2007
Hejsan. Jag har 2 st exakt likadana. Dom funkar mkt bra för mig. Men det är ju långt ifrån något extremt. Men utan tvekan värd pengarna!

i like it load

914 Inlägg
6 januari 2007
som tidigare sagt i en sedan spelar dom inget vidare . Har ej spelat dom i en kombi så kan inte utrycka mig om det.

.......
2 655 Inlägg
6 januari 2007
hmm hur funkar då en mds 12" 1000w 500rms?. kvallan i dom?... brorsan har nämligen köpt en som ligger å väntar på en specialbyggd låda tongue

406 Inlägg
6 januari 2007
Har inte haft någon i nån bil än, men jag köpte för nått år sen en fanatic-power 12" med deras låda(byggd för bil)+ ett subbassteg för hemmabio o med tanke på pengarna så spela den nått djävulskt tyckte jag, bodde i lägenhet då o det var lagom populärt. Enligt mina erfarenheter så spelar även den billigaste basen väldigt bra bara den får tillräckligt med effekt+rätt låda efter omständigheterna.

Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren....

Svartlistad
446 Inlägg
7 januari 2007
jag tycker att dom är värda pengarna

självklart finns det mycket värre:D
Senast redigerat av jimmy-124 (7 januari 2007)

Sök