3360
Sök

Hur får man tag i förra ägare?

747 Inlägg
28 december 2006
Trådstartare
Hur får man tag i de förra ägarna som haft ens bil/bilar...?? Vet att det står på ägabevisen.. men bara de två innan än själv... Men de som haft den tidigare ändå... Måste prata med han som slängde i motorn i min 240 Tic... Och hur han har gjort elschemat egentligen.. Och sen vill man veta lite roliga saker om bilen... För den verka vara känd i hela sverige...

Älgahäng Räjsing Club

Örebroare i exil
970 Inlägg
28 december 2006
Det borde väl gå att få fram alla ägare via bilregistret?

Hej FRA!

1 723 Inlägg
28 december 2006
du ringer vägverket och ber om fler ägare, då får du det på posten inom några dagar. jag skickade efter ett sådant papper och det var inga problem. de sparar dock inte uppgifter hur länge som helst så alla ägare kanske inte är med, men det finns ytterligare ett nummer att ringa. det numret medföljer papperet du får via vägverket.

9-3 Aero kombi
3 Inlägg
28 december 2006
Jag brukar i största mån få tag på ägaren innan den man köper av. På så sätt är det lättare att få reda på fel och brister som kan finnas på bilen! Som nån annan skrev, ring vägverket och be dem skicka uppgifter om tidigare ägare, på min nuvarande bil fick jag alla sex sedan den togs ut -00.

/Mattias

747 Inlägg
28 december 2006
Trådstartare
Okej tackar... Ska kolla detta imorn... Vill gärna prata lite med dom som haft den och bonnmekat ihop den...

Älgahäng Räjsing Club

Sök