Just nu haller jag pa med 16-Ventilaren. Renoverat taklucka och nytt innertak blir det. Bägge var smutsig som bara det (rökarbil i 28 ar). Takluckan körde bara halvt bak för inne i kassetten hade den gamla innerklädseln av luckan fastnat och blockerade luckan. Allt är nu atgärdat och imorgon monterar jag innertaket
Den nya dammsugaren är sa bra att den suger upp den gamla klistern och resterna av innertaket
Vart ju galet bra med det nya innertaket Tycker det gör mycket med ett fint innertak
Tack sa mycket! Javisst gör det! Först ville jag montera tillbaka det gamla för det sag inte sa daligt ut. Men när det var ute sa släppte tyget pa flera ställen och man sag hur mycket nikotin det faktiskt var därinne sa det var bara att riva tyget
Spontan rostlagning pa Dieseln och polering. Herre i himlen, VILKEN SKILLNAD! Dock behövs det minst 3 poleringar till för att rädda lacken Den har garaterat aldrig polerats samt att den har statt ute i hela sitt liv.
Nu till poleringen, lite före/efter. Fick även bucklan i bakskärmen lite jämnare. Den är inte helt borta men syns inte direkt nu längre
Miniupdate. Klistrat fast dem lösa listarna och polerat dem samt speglarna. Pa kofangarna har jag använt värmepistol sa nu ser bilen äntligen fräsch ut igen
Passar Biltemas överdragsklädsel bra? Det är inte en massa krångel med att få på det?
Krangligt är det inte men de passar inte riktigt. De glider runt pa sätet hela tiden. Man maste nog ta bort sätena och fästa dem med buntband egentligen.
Passar Biltemas överdragsklädsel bra? Det är inte en massa krångel med att få på det?
Krangligt är det inte men de passar inte riktigt. De glider runt pa sätet hela tiden. Man maste nog ta bort sätena och fästa dem med buntband egentligen.
Okej, då är jag lite tveksam till att köpa dem. Men ska jag ta av sätena någon gång så kan det vara enklare att få dit överdragen.