3459
Sök

någon som kan hjälpa mej med hur mycket hk det blir??

40 Inlägg
31 december 2006
Trådstartare
hej jag funderar på att trimma golf 1:a med vassare kam högre bränsletryck öppet sportluftfilter och planad topp och 2,5" avgassystem
hur mycket hk blir det ca ??

The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight

15 Inlägg
31 december 2006
Tjabba Tråkigt Nog Så Blir De Nog Inte Speciellt Mycket Ökning Av Din Effekt Skulle Tro  Att Du Får 20-30 Hästar Kanse......svårt O Säga De Beror Ju Lite På Hur Motorn Mår Innan

40 Inlägg
31 december 2006
Trådstartare
motorn mår nog ganska bra den har gått 17000mil blir det mer hk om man  sätter dit dubbla weber45:or lr 36or

The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight

Byggare
202 Inlägg
31 december 2006
LKWdriver skrev:
Tjabba Tråkigt Nog Så Blir De Nog Inte Speciellt Mycket Ökning Av Din Effekt Skulle Tro  Att Du Får 20-30 Hästar Kanse......svårt O Säga De Beror Ju Lite På Hur Motorn Mår Innan

Ja bara måste fråga; Är Det Inte Jobbigt Att Skriva Så Här?

<-- En silver grå misil, en bomb i motsatt fil

Billackerare
737 Inlägg
31 december 2006
rallytompa skrev:
LKWdriver skrev:

Ja bara måste fråga; Är Det Inte Jobbigt Att Skriva Så Här?

Hahahaha! Jag har precis skrivit samma sak till LKWdriver i en annan tråd. big_smile

Corrado VR6R 3.0 Turbo

fritidsprofessor
1 197 Inlägg
1 januari 2007
tror  de blir så i dett FORUJM O, MAN gKLÖMMER CAPPSlockkem påå.. grått ntytt hår på err allaihopa

9 108 Inlägg
1 januari 2007
turbotompa skrev:
tror  de blir så i dett FORUJM O, MAN gKLÖMMER CAPPSlockkem påå.. grått ntytt hår på err allaihopa

glömmer man caps locken på i början av varje ord? Nyktra till wink

SSS -12
3 217 Inlägg
1 januari 2007
Öhm... måste lägga in att det inte handlar om caps lock vid början... det rör sig om att skriva med det hela inlägget, därför dras resterande bokstäver förutom första ner till små bokstäver...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

fritidsprofessor
1 197 Inlägg
1 januari 2007
Fuckface skrev:
Öhm... måste lägga in att det inte handlar om caps lock vid början... det rör sig om att skriva med det hela inlägget, därför dras resterande bokstäver förutom första ner till små bokstäver...

tack! va precis det som ja menade...*nykter*

Sök