Det som är köpt är:
• Front från en Touran 2008. Saknar dock grill, dimljus och dimljusgaller.
• Ett handskfack från en 2013 (med lucka). Hoppas bara att färgen stämmer överens med övrig panel. Får se i veckan när den kommer.
* Fronten skall in på lack. Den är grå nu, och lite smårepig. Lackeraren är seriös och duktig, så det kommer bli super.
* Innanför fronten sitter en "frigolitfront" som gör så att frontar lägger sig rätt mot krockbalken. Den har jag inte, så den måste beställas via VW.
* Dimljus (följde ej med på fronten).
* Dimljusgaller (ej med på fronten).
* Svart emblemlös grill (ej med på fronten).
* Strömställare/ljusvrede (har ej för dimljus).
* Kablage för dimljusen.
Ska se hur dyrt det skulle bli på Möller med allt till dimljusen, annars köper jag ett kit för 1000 :- på EBay, där kablage, dimljusgaller, dimljus och ljusvrede ingår.
Kommer bli ett jävla lyft på bilen
• Centreringsplattor för bakaxeln kommer också. I samband med montering av dessa så ska bilen ner mer mot backen.
• Isolering av dörrsidor och kupé kommer ske i vår, i samband med att rutorna plockas ur för besiktning.
• Har äntligen fått tag i mått på baslåda under stolen, så nu kan jag snart bygga två lådor med en varsin 8" alt. 10" (en under vardera stol).
Fortsätt gärna att hänga med i projekttråden! Vet att det varit dött ett tag, men jag lovar att det kommer ske lite mer nytt nu som sagt