Satan vad du jobbar på, blir det helt orginalrenoverat rakt över eller ?
Tackar :-) Jo, original , men par avstick, bl.a headers i rostfritt o fördelaren som är en mini hei med retro look o kullagrad axel. Men i övrigt blir original
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 523 Inlägg
20 augusti 2016
Tumbleweed skrev:
farbrorbozze skrev:
Tackar :-) Jo, original , men par avstick, bl.a headers i rostfritt o fördelaren som är en mini hei med retro look o kullagrad axel. Men i övrigt blir original
okej , trevligt
Jag blev sjukt sugen på en liten vinge (typ som en list) som gick o köpa till 1970, men håller mig till orginal utförandet :-)
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 523 Inlägg
21 augusti 2016
Tumbleweed skrev:
farbrorbozze skrev:
Tumbleweed skrev:
okej , trevligt
Jag blev sjukt sugen på en liten vinge (typ som en list) som gick o köpa till 1970, men håller mig till orginal utförandet :-)
Koda av typskylten kanske? Fast det har du väl redan gjort?
Senast redigerat av farbrorbozze (21 augusti 2016)
Som före detta ägare av en Camaro -71 måste jag berömma dig för ditt bilval. Vacker motor med rätt låda, behåll nu bilen.
Tackar :-) Jag har alltid tyckt om denna modellen och speciellt rs , sen var bonusen att det är en L34a 396 Jag ser verkligen fram emot att hoppa in o vrida om nyckeln o njuta ;-)
Apropå extriör, plocka bort skylten fram, RS-fronten klär bäst utan den. Om du behöver original RS - Z28 kofångarna fram har jag dem kan dock behöve en omkromning.