Då kommer den uppdateringen. De jag har gjort är bromsarna och service. Jag hade inte tid att byta bränsle filtret.
Jag måste byta denna plugg.
Då var plugg packningen på. Jag upptäckte att den föra packningen jag köpte på Biltema var lite för lite och denna var lite större.
Så fin den är måste bara tvätta, polera och fixa rost som finns.
Fick ha motor värmaren igång två gånger när jag var hos Farmor och Farfar. Så skönt att ha på den.
Då var allt med bromsar ner rivet och förberedelse för renovering och att målas.
Pappa hjälpte mig att slipa oken inför målning.
Då var man tvungen att ta bort en liten bit broms rör för att den nipeln bara blev rund. Farfar blev sur att de hände och att Volvo använde de materialet. (glömt va de va av)
Detta det lila som var kvar av min broms sköld. Sen petade jag på de lite lätt o de blev dam av den bara.
Här var det fint ju.
En bra före och efter bild efter att ha slipat på de.
När jag gjorde servicen så upptäckte jag ett 5x5 mm stort hål petade på den och de blev större. Ska fixas i sommar. Med de så kan jag inte besikta bilen i maj som jag hade tänkt. Lite tråkigt med rost.
Då var ok hållaren och en skiva målad.
Ett ok. Så fint, hoppas på att de inte flagnar bort utan sitter på plats.
Också fint med färg på.
Här satte jag ditt skivan för att måla den bättre en att ha den på marken.
Detta är den bit med broms rör som byttes för att nippeln inte ville lossna utan lite hjälp från lite värme.
Min och pappas bil.
jag har upptäckt att lite av den färgen jag målade på på luckan har börjat att släppa ska fixa de ordentligt med bättre färg en Biltemas förbättring färg.
När jag kör hem så slog bilen över till 40 000 mil. Så många mil
de är en bra sak, en dålig är att något höger fram är det glapp i ska kolla upp det så fort jag kan.
Sen i slutet av månaden kommer jag kanske att köpa en Volvo 940 vinge med broms ljus. Kommer att se så bra med den i fall jag kan köpa den.