Har inte gjort något denna vecka men jag gjorde lite för några veckor sedan då jag monterade de nya högtalarna i framdörrarna.
Den gamla är borta och jag upptäckte att en av de clipsen var sönder till att hålla uppe högtalaren. Kommer plocka de från skroten.
Här är den nya högtalaren.
Tog bort den gamla skumgummit på backsidan för de var mest mjöl av de gamla. De gjorde jag på alla galler.
Måste köpa nya galler till 3 av 4 dörrar men jag kommer nog köpa 4 till att ha liggandes.
Har gjort två mindre märken för att slipa att skruven hela tiden slinter och går till kanten.
Kanske inte så man ska använda de clipsen men de funkade.
Sen till nu. Har tankat igen och har tankat lite e85 också igen. Då råkade jag glömma att den var öppen och knak så var de gångjärnet sönder också.
Jag kommer nog limma de tills vidare. Då jag kan köpa ett nytt gångjärn till den igen. Men jag kan nog fixa bak skärmen lite bättre nu när inte locket är i vägen.
Jag hade tänkt att göra en rekond invändigt men vädret är fortfarande April väder med sol i ena stunden sen nästa regn. Så får se när jag hinner de.