Ber om ursäkt men de har blivit lite möe här just nu. Massa cross skruvande å åkande / alla 5 i familjen åker
Det behövs absolut inga ursäkter!! Är det någon som ska be om ursäkt så är det jag för att jag är otålig som ett barn.
Satte ut en köpesannons på tyska "pages.ebay.de/kleinanzeigen/" i går kväll och har redan fått tre svar om både nya och begagnade dörrar. Så hur eller hur så lär det ju lösa sig... Men det är ju närmare att åka typ till mellersta Sverige än att åka till Frankfurt eller Berlin...
Ber om ursäkt men de har blivit lite möe här just nu. Massa cross skruvande å åkande / alla 5 i familjen åker
Det behövs absolut inga ursäkter!! Är det någon som ska be om ursäkt så är det jag för att jag är otålig som ett barn.
Satte ut en köpesannons på tyska "pages.ebay.de/kleinanzeigen/" i går kväll och har redan fått tre svar om både nya och begagnade dörrar. Så hur eller hur så lär det ju lösa sig... Men det är ju närmare att åka typ till mellersta Sverige än att åka till Frankfurt eller Berlin...
Om ja får dessa för rätt pris så kan om de nu blir som så.
Jag letar en kawasaki kx 65cc te minsta grabben å dom ja hittar/hittat är neråt i landet =/ Så åker vi neråt å ja får dörrarna så kan ja ta me dom neråt om de nu blir som så att vi åker neråt.
Klart man lär tjata hehe. Ja kan oxå va otålig beroende på vad för nåt man söker hehe.
Jo visst e de bättre/närmare å hålla sin inom första halvan av Sverige om man kan hitta nå än att åka Tyskland runt. Men där nere kan man ju handla mer saker å ta me hem
Om ja får dessa för rätt pris så kan om de nu blir som så...
Jag letar en kawasaki kx 65cc te minsta grabben å dom ja hittar/hittat är neråt i landet =/ Så åker vi neråt å ja får dörrarna så kan ja ta me dom neråt om de nu blir som så att vi åker neråt.
Om det nu blir som så att dom är till salu, så glöm för guds skull inte att göra en noggrann koll att dom inte mossiga och sönderrostade nere i botten på insidan... För såna har jag ju tyvärr redan.
Jag är ju medveten om att det är som att leta efter en nål i en höstack när det gäller att hitta fina dörrar i Sverige... men dom måste verkligen vara fräscha om jag ska betala några större pengar.
Om ja får dessa för rätt pris så kan om de nu blir som så...
Om det nu blir som så att dom är till salu, så glöm för guds skull inte att göra en noggrann koll att dom inte mossiga och sönderrostade nere i botten på insidan... För såna har jag ju tyvärr redan.
Jag är ju medveten om att det är som att leta efter en nål i en höstack när det gäller att hitta fina dörrar i Sverige... men dom måste verkligen vara fräscha om jag ska betala några större pengar.
Ja ska hem te han ikväll å inspektera dom noga skriver här senare när de e gjort. Ska även fixa bilder bara ja kommer ihåg de =/ ska påminna tanten så hoo påminner mig om de oxå haha.
Ja tänker inte köpa dom billigt för att sälja dom dyrt/dyrare te dig utan i så fall får du mitt pris. De e bättre å va schysst i bil värden
Fan. Jag lägger alldeles för mycket tid på den här sophögen till bil.
Skulle ju använda den här helgen till att klippa gräsmattan och köra bort den stora tvätthögen som ligger på golvet... Blev det gjort... Nääähäerå! Får fan snart använda lie.... Eller köpa ett par kor som kan sköta gräset... Och en hemsamarit som sköter tvätten...
För inte fan kan man väl dressera kor till att köra tvättmaskin?
Äntligen fick jag tag på två stycken rostfria dörrar... Kanonfina med gult vax kvar på insidans botten.
Hade suttit på en Kadett för backtävling, men där man nu istället hade monterat lättviktsdörrar.
Krävdes dock en lång jävla biltur till samma plats som Kadutten en gång i tiden föddes på för 43 år sedan... Rüsselsheim
Som säljaren sa... Här nere står det en C Kadett i varje garage... Här åker alla Opel... Och i hans garage stod det fyra stycken C Kadetter i Coupe utförande! Varav två tävlingsbilar med feta skärmbreddare. I ett hörn stod två reservkarosser helt utan rost. Och i andra hörnet satt en 2,5 liters 16 ventilare i motorbänken....
Blev fan lite avundsjuk på innehållet i det garaget...
Senast redigerat av eastereverybodybay (8 augusti 2019)
Som säljaren sa... Här nere står det en C Kadett i varje garage... Här åker alla Opel... Och i hans garage stod det fyra stycken C Kadetter i Coupe utförande! Varav två tävlingsbilar med feta skärmbreddare. I ett hörn stod två reservkarosser helt utan rost. Och i andra hörnet satt en 2,5 liters 16 ventilare i motorbänken....
Det garaget skull man vilja besöka med en FET jävla plånbok
Som ett barn i godisaffären med nyligen inkasserad veckopeng...
Ja det låg mycket Kadettprylar i det garaget som jag gärna hade tagit med mig hem... diffade bakaxlar och andra nödvändiga attiraljer.
För att komma in i garaget fick jag göra ett älgkliv över en framvagn från en 2,0 Rallye Kadett... frågade om den var till salu, men det var den ju inte... Garageägaren förklarade att det är "bra att ha saker"...
Tyvärr deklarerade garageägaren att inte mycket var till salu... med orden... "jag bara köper, jag säljer aldrig".
Orättvist att andra bara ska ha å ha... å vi andra får vara utan...
samtidigt har du ju nu en kontakt som också brinner för modellen. Kan säkert komme till användning om du stöter på nå problem... kan även tänka mig att motivationen fick sig en liten boost