Det va ju otippat att dom va NOS! vad gav du för dom? Har dom något standardpris på bildelsbasen på bakaxlar? tänkte man tycker ju dom borde fått mer på att sälja dom utanför sajten
Sånt här är kul att läsa. Tyvärr så händer det aldrig en annan. Men grattis till fynden!
Grejen är att det låter enkelt men jag lyfter verkligen på varje sten för att hitta det bästa till bilen,går åt galen energi och skanna av allt i hela världen.Tack!
Det va ju otippat att dom va NOS! vad gav du för dom? Har dom något standardpris på bildelsbasen på bakaxlar? tänkte man tycker ju dom borde fått mer på att sälja dom utanför sajten
Mm de var otippat.Priset håller jag för mig själv tyvärr.Jag har ingen aning faktiskt skannar endast 82 grejer.Sen kanske det är svårt och sälja utan drivaxlar,folk vill väl ha komplett som bara ska va och dunka dit. Kanske det kanske.
roligt med så mycke delar som skilljer sig genom åren. känns som 760/740 är den sista volvo bilen som har mer tydliga skillnader på tidiga och senare ch:nummer.
roligt med så mycke delar som skilljer sig genom åren. känns som 760/740 är den sista volvo bilen som har mer tydliga skillnader på tidiga och senare ch:nummer.
Ja de skiljer en hel del.Lite blandning av 240 lösningar på de tidiga.
Tack och bock. Börjat rensa höger framdörr och laga tidigare ägares modifiering för att få plats med högtalare. Så man kan kasta resten av dörren. Fick även tag i Microfiche orginal ifrån februari 82 ska bara få tag i en maskin så jag kan avgöra om jag missat något som finns i senare kataloger.Sista bilden är fotad med förstoringsglas,är ändå helt omöjligt och tyda text eller siffror.
Och sist men inte minst min saknade vänster framskärm. Och så efterlyser jag en Nos bagagelucka som är absolut det sista jag saknar i plåtväg.
Tack o bock. Microfichen har gett mig svar på en hatthylla jag haft hemma ett tag. Tydligen så ska det va nån infästning för barnstol i Australien om jag förstått det rätt. Dessa koppar eller hatthylla har jag inte sätt någon annanstans.
Lite nytt till skafferiet, dock köpte jag fel emblem till ratten.Så söker den i kursiv stil (760 GLE).Och har nån höger baklampa och byta mot en vänster nos?
Fått tag i dörrsidor med dock är lite pyssel med dem lim har släppt så vissa grejer får limmas om då det gamla är som backelit.
Så konservöppna en dörr till men blev stopp då saknade grundfärg hemma.
Microfishen avslöjade också att jag fått tag i rätt fästen till dimljusen. Söker de kvadratiska extraljusen med monteringsats på sista bilden .