Evildan skrev:
bosabengt skrev:
350 fyrports rock orkester. 170hk. Ja en motor med fyra bultar per överfall är ju bättre. Men jag vill bara ha tillbaka 170 hk o kanske sikta på 250 hk sen efter det.
Att match porta o få bort skägg osv som jag förmodar du pratar om är ju en bra början.
Rochestern är en bra förgasare om den är korrekt inställd och inte glappar i spjällaxlarna för mycket.
Börja med en översyn och service samt montera extraktorgrenrör (headers på raggarspråk) många påstår att det inte gör någon skillnad effektmässigt på en i övrigt orörd sb men jag har mätt upp på rullande landsväg och några trötta kusar till hittade hem i den gamla Buicken.
Jo jag menar att matcha packningarna och om andan ligger på kan du även fila gjutskägg som det ofta finns generösa mängder av.
Fan ta dig, nu suger det lite i bludderholktarmen igen. Har inte åkt pråm på 7år.
Haha!! Köp dig en rolig bil (GM V8:a) till sommaren!!!!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!