Ser ut att bli bra, gott jobb du gör! Frontspoilern kanske skulle vara en bit längre ner på frontplåten, du får plasta ihopa spoiler och skärmar sedan för en flytande övergång.
Ser ut att bli bra, gott jobb du gör! Frontspoilern kanske skulle vara en bit längre ner på frontplåten, du får plasta ihopa spoiler och skärmar sedan för en flytande övergång.
Tackar ! Det är verkligen uppmuntrande att få positiv feedback!
Jag tycker personligen att fronten nästan sitter för långt ner som det är, och jag håller med dig att det hade blivit snyggare om jag plastade fronten som du menar, men det blir inte av, inte i år iaf. Jag saknar både kunskap och tid att göra det i år!
Jag ber om ursäkt för klena uppdateringar, men det står iaf inte still!
Slipning och finspackling av så gott som hela karossen börjar bli klar, lite kvar på dörrar och taket, annars är det inte mycket kvar där!
Slänger in en bild på "fittmentet" och en bild på innertaket.
Jag vet inte om jag skrivit det tidigare, men innertaket är då utbytt från vitt original till ett svart som jag gjort själv, vilket inte är helt lätt när det gamla taket var så dåligt att det föll i småbitar. ^^ Jag har även nya planer för taket, men jag väntar med att avslöja dem tills jag ser om jag kan förverkliga dem.
Alla grejer jag behöver för att bygga ett avgassystem är dessutom inhandlade, blir rakt rör från grenröret med en ljuddämpare och ett runt slutrör.