Fan den har ju lite pickup stuk med den bredningen=) Men finns det inte bilder på R 35:an??? har för mig att jag sett bilder på den nya någonstans så den kommer se ut när den kommer...Tror det var någon länk på sportbilen.se om jag ej minns fel....Känns som R34:an var toppen på skyline-eran iaf...Känns som R 35:an inte kommer rå på den riktigt....Smaken är som baken men tror inte jag är ensam om den åsikten
Vad tänker ni med? Den som postade inlägget, du tycker inte det ser ut som en stylad r34? Så här ser kommande Skylinen ut, dvs r35. http://www.r35gtr.com/r35_gtr_pics.php Se och njut, jag tycker den ser underbar ut. Det är dock GTr, men skulle förmoda att det inte är mer än bodyworket i fronten som skiljer GT och GTr åt.
Å den där är inte race??..De är väll den racigaste hitils iaf..R33an och R34an är för "vräkig" i mitt tycke.R32 GT-R är den ultimata (lite E30 M3) Rå och ärlig.R31orna är inge vidare heller.Lite förmycke Bluebird äver dom :p.
Detta är vad jag sett iallafall . Går ju rykten om att den ska se ut såhär också...
Detta är den koncept-bil nissan vissade på 2005års bilmässa i Tokyo, ska släppas över hela världen äntingen under 2007 eller 2008, Karossen heter nu R36 (R35 blev aldrig gt-r) och kommer ha samma motor som 350Z allså en V6 dock med dubbelturbo och 4WD. Tycker dock personligen att R34 är den snyggaste modellen än