jag har en audi s2:a som första bil. var lite dyrare än dom flesta som ligger ute på blocket fär min har bara gått hälften av vad dom gjort och så är den svensk såld grymt nöjd med den
ja precis billig i drift, snabb, bra väghållning, mycket reservdelar, till ett bra pris en riktigt bra första bil alltså
är TXE kraftigare än GTE?
Jag har för mig det.. Kan ha fel, är inte så insatt i dom bilarna. Vet bara att pappa har haft några.
Jag tror att jag läst nånstans att det ska vara en mycket större motor i TXE:n, men hur den är jämfört med GTE:n vågar jag inte svara på. Jag gissar bara att TXE:n är den större varianten (inte stor, men för den lilla bilen.. det är som att lägga en v8:a i en flyttkartong ).
Volvo 745 gl, ska ev köpa mig en nissan sunny, idag för en tusenlapp som lek/vinterbil.
Bra bil att börja med tycker jag Billig i inköp, lätt och billig att meka med, relativt billig att serva... Köpte min 740 för under 10.000, och den va i bra skick.
Däremot är bakhjulsdriften lite dåligt för en "första bil", blir lite för mycket lek för ovana förare o.s.v... Men ack va roligt
Är strax inne på mitt 4'e år med körkort men min första bil blev en Toyota Corolla -89 för 11.000:-.
Jag skulle rösta för en bränslesnål bil och som är billig i försäkring för en person med nytaget körkort har en viss förmåga att pressa lite till, lite extra .. bara lite mer
volvo 850 tycker ja e en bra förstabil, säkra på vägen finns en hel del motorer att välja på också. denna 850 ja har nu e min första bil o ja e hel nöjd, dock dricker den en hel del:(
Har en Continental 68 med suicide doors som första bil Blir att övningsköra i sommar med den sen får jag köra själv på hösten. Det börjar "klia i fingrarna" vill ut och köra mil efter mil...
SMART ARAB...läs det baklänges, det ligger något i det
Har en Continental 68 med suicide doors som första bil Blir att övningsköra i sommar med den sen får jag köra själv på hösten. Det börjar "klia i fingrarna" vill ut och köra mil efter mil...