Low skrev:
Vettemannen skrev:
Mack855 skrev:
Nu måste vi ju komma ihåg att en dålig verkstad eller ett dåligt ärende får 10 pers (eller 1000 om vi är på internet) höra. Ett bra arbete/ bra tekniker får kanske en höra om. Själv har jag bara bra erfarenheter av Bilias verkstad. Säljarna är jag mindre imponerad av men det hör inte hit. Dessutom byter inte Volvo vattenpumpen om den inte läcker vid 18 000 milaservicen, däremot så är det skevt att han inte ringde när han
apg att den läckte och ok:at med dig att den byts mot den monteringskostnaden. Lyssna med verkstadschefen, vänligt. Gap och skrik leder ingenstans.
Min mek på bilia sa ordagrant "läcker den inte byter jag den inte, helt onödiga pengar för dig. Visar det sig att den läcker så ringer jag dig" måste ju varit någon nyanställd eller något. Gå tillbaka och be att få prata med mek och verkstadschef samtidigt om det är möjligt så löser som nog det hela med någon form av kompromiss.
Vadå "apg"?
/Benny
"Såg" kan jag gissa... A ligger nära s, p ligger nära å. :-)
Jag försökte att klura ut det men lyckades inte.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!