Yes, så fort det finns efterfrågan så är man ju inte sen med att försöka utveckla något
Dessa motorer har jag beprövade lösningar för att köra fristående i valfri kaross:
M44B19 (Bosch ME5.2, satt bland annat i E36 och E39 95-97)
M52B28 (Siemens MS41, satt bland annat i E36 och E39 95-97)
M52TUB28 (Siemens MS42, satt bland annat i E46 och E39 98-00)
M54B30 (Siemens MS43, satt bland annat i E46 och E39 00-03)
M57D30 (Bosch EDC15, från tex 330d E46 och 530d E39 98-02)
M57TUD30 (Bosch EDC16C31, från tex 330d E46 och 530d E39 03-04)
M57D30TU2 (Bosch EDC16CP35, från tex 330d/335d E90 och 530d/535d E60 05-08)
M60B40 (Bosch M3.x, från 540i E34 740i E38)
M62B44 (Bosch ME5.2 från tex 540i E39, 740i E38 96-97)
M62B44 (Bosch ME5.2.1 från tex 540i E39, 740i E38 97-98)
M62TUB44 (Bosch ME7.2 från tex 540i E39, 740i E38 99-03)
N62B44 (Bosch ME9.2 från tex 545i E60, 745i E65 ca 02-05)
S50B32 (Siemens MSS50 från M3 E36 3,2)
S52B32 (Siemens MSS54 från M3 E46)
S62B50 (Siemens MSS52 från M5 E39)
Nyare N62 från 05+ och N52B30 med Siemens MSV70 är på gång, men har inte provats i bil ännu.
Mvh//
Andreas