Tack för all respons! De värmer denna kalla sommar.
Här smids det planer för vintern. Drömmen för mig har alltid varit en 65a cab med luftfjädring, stereo och big block, ringde ju på flera med stor motor innan jag köpte denna men ingen ville ju sälja då så de fick bli den här vita med 283a istället. Efter den här sommaren är jag rätt nöjd med bilen i helhet, förutom med motorn som är alldeles för slö å har tråkig gång som alla gamla 283or.
Båten behövde lite små fix då den inte Gick riktigt rent sista turen å kände inte för å börja ge mig in på de då sommaren börjar gå mot slutet och jag saknade vinterförvaring. Så jag la ut den till försäljning. En sista bild togs såklart.
Jag annonserade dock ut den utan motor, 454an i båten har gått väldigt lite å skulle nog vara en lämplig motor till caben. Sagt och gjort. Båten såldes direkt, och de var dax he sig ut å skruva ur maskinen dagen efter. Ringde grannen som fick komma med
traktorn då jag är för dåligt tränad för att få ut den med handkraft.
Naket å tomt blev de, om än båten är jäkla snygg i mina ögon så kändes de betydligt bättre skicka iväg den utan motor, då såg den inte lika frän ut.
Såå, här har vi då 454an som ska få en mindre genomgång och uppfräschning för att sedan få hamna i caben och fortsätta sitt liv på land. Är lite kluven hur jag ska göra med tunnelrams insuget, de vore ju lite roligt behålla de men de har ju sina nackdelar också.