Har länge viljat ha en E28 M535 efter att ha haft en 528 som jag byggt om med M-paket. Köpte M535an av en kompis som inte hade tiden att fixa den. I köpet ingick det bl.a. bromsar från XYZ med 335mm hålborrade skivor runtom samt... Visa mer
Rovers skrev:FredrikBlomberg skrev:Rovers skrev:Härligt jobbat,, har samma projekt jag med Vad blev fraktkostnaden från Wallothnesch?Härligt, synd bara att jag inte kan se några bilder från ditt projekt Fraktkostnaden blev bara 600 nånting Tack, tänkt beställa en dörr därifrån ev.Är bara bilderna i början som inte syns är på slutet m535 renoveringen kommer
FredrikBlomberg skrev:Rovers skrev:Härligt jobbat,, har samma projekt jag med Vad blev fraktkostnaden från Wallothnesch?Härligt, synd bara att jag inte kan se några bilder från ditt projekt Fraktkostnaden blev bara 600 nånting
Rovers skrev:Härligt jobbat,, har samma projekt jag med Vad blev fraktkostnaden från Wallothnesch?
Montecarlo skrev:Riktigt fint, coola dessa E28:or. Kul med en riktigt seriös renovering. Ska följa.