3162
Sök

vilken bass är mest tryck i och biligste

778 Inlägg
13 januari 2007
Trådstartare
vilken bass är mest tryck i och biligste det ska känas i hella kroppen att det spelas jag fick besök av en gammal vän som hade en 850 med ett bra bass han hade fåt med den när han köpte bilen och det känds i hella bröst korgen hjälp mig hitta den bassen jag söker!

8 Inlägg
13 januari 2007
får gå upp i pris om de skall vara brutalt plus att slutstegen skall vara lite pulver i smile

778 Inlägg
13 januari 2007
Trådstartare
Race_Gurra skrev:
får gå upp i pris om de skall vara brutalt plus att slutstegen skall vara lite pulver i smile

okej hur mycket kan det kosta?

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
13 januari 2007
Sluskk skrev:
vilken bass är mest tryck i och biligste det ska känas i hella kroppen att det spelas jag fick besök av en gammal vän som hade en 850 med ett bra bass han hade fåt med den när han köpte bilen och det känds i hella bröst korgen hjälp mig hitta den bassen jag söker!

Jadu.. du kan ju köpa som jag gjort.. jag har köpt ett par (2st)
Gas metal 12" basar.. och bygger en bandpasslåda.. mycke bättre låda tycker ja..
Och högtalarna gick inte på mer än 1000 kr.. så det var en bra affär.. och de är splitternya.. från brl.. så jag råder dig att kolla på butiker och inte på blocket.. det kanske är bra pris där.. men du får ju ingen garanti.. och så kan de vara skado på dem som du inte ser..
Mvh kimpa

Solfilmsmontör
947 Inlägg
13 januari 2007
Räkna minst en tusenlapp för en hyffsad bas och sen nästan de dubbla för ett bra slutsteg. Sen tillkommer ju material kostnader för låda, kablar, kabelskor osv.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

FreddeK
13 januari 2007
om nu vännens grejer var så grymma som du tyckte...varför inte fråga vännen vad han har för prylar!

21 Inlägg
15 januari 2007
Enligt min åsikt tycker jag MTX basarna spelar bäst o mest... även monoblockena dundrar på fint... men det kostar ju iofs mer. Mycket ljud för pengarna!

Det e ditt eget val om du vill vara en del av lösningen eller en del av problemet!!!!

One Man Clan
4 287 Inlägg
15 januari 2007
Cerwin Wega brukar de ju vara bra drag i  kan vara värt å tänka på smile

778 Inlägg
15 januari 2007
Trådstartare
Tinnitus skrev:
Enligt min åsikt tycker jag MTX basarna spelar bäst o mest... även monoblockena dundrar på fint... men det kostar ju iofs mer. Mycket ljud för pengarna!

okej vart kan man köpa dom?

6 851 Inlägg
15 januari 2007
Kan vara bra om du talar om vad det FÅR kosta ist. för att vra billigast. Alla har olika uppfattningar av vad billigt är.

10 287 Inlägg
15 januari 2007
Men snälla Sluskk...

Gör lite själv: http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=314

;-)

/Göran

Sluskk skrev:

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Solfilmsmontör
947 Inlägg
15 januari 2007
Sök runder på forumet så hittar du ett x antal olika trådar om bas råd osv.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

778 Inlägg
16 januari 2007
Trådstartare
Sharky skrev:
Men snälla Sluskk...

Gör lite själv: http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=314

;-)

/Göran

Sluskk skrev:

jag bruka göra det men dena tråd blev jag lite slö på

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
16 januari 2007
Men Sluskk, VAD får det kosta, vi kommer ingen vart annars!

20 Inlägg
16 januari 2007
kan ju göra som jag o köpa den gamla mds dynmaicmodellen på 1600 watt o ett rockfordsteg på 1200 watt... du kommer inte bli besviken, tro mig.... smakar de så kostar de

en gång när det var mörk ute körde jag för fort

Sök