Uppdatering Bokad bess på Lördag så nu får man lägga på ett kol ifall man ska hinna Har äntligen fått RÄTT bromsdelar, så idag åkte det på nya bromsbackar och hjulcylindrar. Det som står på schemat: -Koppla in relä och säkringar till hel/halvljus och parkeringsljuset -Göra en lite service på motorn -Fixa bromsarna -Plus lite små saker
Uppdatering Nu har bilen äntligen landat på fyra hjul igen. Hann provköra ca 50 meter innan vi insåg att lådan var snustörr.. sen tog bromsarna inte jätte bra, men tror nog inte att en 53 årig bil ska ta lika bra som en modernare bil Eftersom att bilen stått i garaget ett tag så var vi tvungen o spola av den lite
Uppdatering Kl 09:00 så vart det dags för besiktning, precis när vi kom fram till bilprovningen så började lådan pissa olja, så nån bra start fick vi inte.... Men som tur var så sade farsan till bessmannen var problemet vad och då slapp vi några 2:or på de iaf Den enda 2an vi fick var halvljuset som inte funkade
Sen 1 mil efter bess så började motorn koka... förhoppningsvis så beror de på skit i kanalerna
Och nu när barracudan börjar närma sig slutet så körde vi in sommarens projekt, motorn skall starta sen skall bromsarna fixas
Halloj Halloj Nu vare ett bra tag sen senaste uppdateringen, jag och familjen har varit på semester den senaste månaden i Filippinerna för att hälsa på morsans släkt och koppla av lite granna. Sedan fick Barracudan åka på sin första och sista crusing på wheels n Wings med mig i sätena. Jag känner att jag har gjort de jag ville göra med bilen, fixa upp den o få den bessad på under en månads tid, vilket jag nästan lyckades med.... eftersom att jag beställde lite fel bromsdelar så tog de nån vecka längre... Men målet var att jag skulle få den bessad innan Juni månad, den 5 juni blev bilen bessbefriad men jag e fortfarande nöjd med min insats Så nu hade jag tänkt att bilen skall ut på försäljning. Tog inga bilder i Falkenberg men slänger la in nån bild iaf
Dax för sista uppdateringen Då vart cudan såld idag, lite ledsen blir man efteråt men nu får den ett nytt hem som den förtjänar.. Så nu blire å leta efter nått nytt objekt att lägga händerna på