Tanken är att fixa alla småfel och smacka på lite smått och gott som 2st 4x6 Högtalare Takspoiler Oljekylare Nya däck Type x tails Rost/krock lagning Ny ratt Nytt mätarhus Ny liten skylt fram Allmän uppfräschning Blir att fixa... Visa mer
Inte uppdaterat på ett tag inte mycket som hänt heller, hittade en original type x spoiler i samma färg?! hur går de till? Bytt sidoblinkers och beställt nya originala framblinkers. fixade också sleepy eye mod men ville inte riktigt förstöra original funktionen så jag lade in en microswitch som kan bryta kretsen för att få sleepy eyes. Ny dörr är också inköpt och inväntas installation.
Tycker den var snyggare när jag hade den Men mätarställningen stämmer inte, den hade gått ca 11000mil när jag sålde den så han måste ha bytt instrumenteringen. Kolla om han har lagat rosten i golvet vid kopplingen, vet att det hade börjat komma lite under underredsmassan som jag inte hann fixa.
Tycker den var snyggare när jag hade den Men mätarställningen stämmer inte, den hade gått ca 11000mil när jag sålde den så han måste ha bytt instrumenteringen. Kolla om han har lagat rosten i golvet vid kopplingen, vet att det hade börjat komma lite under underredsmassan som jag inte hann fixa.
Jo! förra ägaren bytte mätarhus ska dock byta igen till ett original mätarhus. Tack för tipset, ska titta ikväll! värsta fall får jag be dom laga det också när den ska in på rostlagning.