2708
Sök

VW Golf 3 färg.

Allansson
9 juli 2005
Har en Golf 3 som jag har rostlagat lite. Nu måste jag köpa färg, men jag vet inte vad det är för beteckning på färgen. Har kollat under huven på plattorna som finns där, men där står det itne och i papperna står det bara att den är röd. Någon som vet var man kan se vad det är för beteckning på färgen?

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
9 juli 2005
Det brukar kunna gå att hitta var på bilen det står om man går till t.ex. mekonomen eller någon o kollar i färgkatalogen...( de fall de har sådan.)

Allansson
9 juli 2005
Låter bra eftersom det är på mekonomen som jag har tänkt att köpa färg.

Fotograf
183 Inlägg
9 juli 2005
Allansson skrev:
Har en Golf 3 som jag har rostlagat lite. Nu måste jag köpa färg, men jag vet inte vad det är för beteckning på färgen. Har kollat under huven på plattorna som finns där, men där står det itne och i papperna står det bara att den är röd. Någon som vet var man kan se vad det är för beteckning på färgen?

kolla i bagageutrymmet, min färgkod på min Golf sitter precis under nedre kanten i bagageutrymmet när man öppnat luckan smile sitter en lapp där med massa koder osv , kolla där!

36 Inlägg
10 juli 2005
färga om hela bilen mycket bättre .. färga till kamelyont

253 Inlägg
10 juli 2005
färgkoden står i bagageutrymmet på min me precis som "Rocco_GL" sa!!!!
Kolla där  vettja   //Martin

Dalsland......Varför trängas?

Allansson
10 juli 2005
Kollade i bagageutrymmet och precis som ni sa så var där en lapp med en massa olika koder. Bilen är inte röd. Snarare LY3D färgad. tongue

Fotograf
183 Inlägg
10 juli 2005
Allansson skrev:
Kollade i bagageutrymmet och precis som ni sa så var där en lapp med en massa olika koder. Bilen är inte röd. Snarare LY3D färgad. tongue

va bra wink

Sök