Bytte min tråkiga standard ratt till en vector ratt, lite roligare att titta på haha. Folierade även de silvriga runt knapparna i samma glittriga som alla lister.
Bytte min tråkiga standard ratt till en vector ratt, lite roligare att titta på haha. Folierade även de silvriga runt knapparna i samma glittriga som alla lister.
Bytte armstöd i bilen från ett med svarta sömmar till ett med vita sömmar som ni kan se på bild nedan. Detta för att armstödet ska matcha resterande av Cadillac bls inredningen som är monterad. Sista stolen (förarstolen) är nu också monterad! Skönt att vara klar med inredningen så långt iaf. Nya vs gamla förarstolen på bilder nedan.
Måste berätta om en riktigt fantastisk sak som hänt, är nämligen antagen till Raceism i Polen i sommar med min bil😍 Va där förra året utan egen bil och WOW vilken träff ! Ser så fram emot vad detta året har att erbjuda mig och min lilla Saab
Har nu varit iväg och fixat vinyl samt foam till mitt barbord/armstöd. Fick tag i vinyl i samma färg och struktur som mina Cadillac läder säten. Började klä ena sidan så får fortsätta med andra sidan en annan dag.
I helgen har jag äntligen tagit tag i att valsa skärmarna på bilen. Är ett måste innan de nya fälgarna kan åka på. Har dröjt ut på valsningen i några månader eftersom jag varit lite skraj för att göra de själv. Men nu va de bara att ta tag i de. Har valsat höger framskärm, tog lååångt tid men ingen spräckt lack, ingen rost hittad och ingen förstörd skärm. Är alltså endast kanten som jag har vikt in och upp så den inte skär i däcket eller viks utåt när jag svänger. Har ju som sagt använt mig att värmepistoler och en nerkortad vals.