2777
Sök

Era underliga meriter:)

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
26 mars 2009
_Zuperior_ skrev:
Jobbat 101 timmar på en vecka.
Jobbade åt Jan Brink (Dressyrryttare) för många år sen. Var 15 år och fick ansvara när alla hästar ca 150 MILJONER! Helt ensam på Tullstorp. Vart inte många timmars sömn :S

FY vad orättvist !!! Jag hade gjort nästan vad som helst för att vara i din sits där! wink

Har jag några underliga meriter tro?
Jag har fått en Grattishälsning från Malin Baryard, känd hoppryttare, skriven speciellt till mig wink
Finns säkert nån rolig sak men jag kommer inte på nått just nu tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.

13 Inlägg
26 mars 2009
Jahg har varvat NFS Underground 21 gånger, jag gick förbi ett par festande gubbar i norge när jag va typ 10 o dom frågade om jag ville starta en corvette o varva lite, då hadde jag ett stort smile på läpparna en jävla stund efter, har åkt med Nicklas ek om ni vet vem han e på bakhjulet i 200 kilometer i timmen när han va på besök här i ulricehamn. kommer inte på några fler nu tongue

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
27 mars 2009
Jag har blivit sparkad i skrevet.. ja.. hyfsat hårt. Så nu, ca 8 år senare har jag ett riktigt fint ärr
över hela "kulpåsen" (jag förstår om ni är väldigt intresserade).

En gång när jag jobbade sprack min bukvägg (p.g.a ansträngningen) så att tarmen petade ut
genom magen. Fick åka in till sjukan för att få morfin. Sen tryckte dom in skiten och opererade
sedan. Mysigt värre! Så nu har jag ännu mer fina ärr i dom privata regionerna!

Ja. Sen finns det ett gäng andra saker som man skulle kunna nämna... men nä. wink

jopp
145 Inlägg
27 mars 2009
stått å snackat skit med tony ricardsson på mantorp under en carreracup/radical träning sommaren 2008 när jag mekade åt ett radical team..
trevlig kille förövrigt!

jomenvisst

underordnad allfixare
696 Inlägg
27 mars 2009
Bott granne med Victoria silvstedt. (Eller hela hennes familj) sambon brukade rasta deras hund när hon var liten

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

Licenssvetsare
927 Inlägg
27 mars 2009
Däckat på taket på kompisens lekstuge tak.. Förstår fan inte hur jag kom dit..

Inte mkt till merit men hmmlol

+Uppfinnare+
643 Inlägg
27 mars 2009
Har åkt ambulans i Österrike, till St Pölten där Josef Fritzl dömdes. Där kan vi snacka kändis wink

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur

- De är jag de.
354 Inlägg
27 mars 2009
* Bett Peter siepen fara åt helv...  ( Jag var inte nykter precis wink )

* Tackat nej till en autograf av Peter sundfelt ( haha ni skulle sett han xD )

* Kan böja/vika tungan på ett mysko sätt tongue

* Har lyckats flyga av vägen med en 940 och landat på en anslutande grusväg, utan en enda skråma på bilen!

* Tappat 3 däck i olika händelser.

* Har sovit 20 timmar i sträck. (nykter)

* Lyckats gå vilse på min hemort, ganska så onykter ska väll tillägas.

..de jag kom på nu.
Senast redigerat av Killr0y_swe (28 mars 2009)

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1

378 Inlägg
29 mars 2009
Har inga sjuka meritet om inte första smygfyllan räknas.

Hade snott ur barskåp hos en kompis föräldrar "salmiaki" sen blanda vi det med apelsinjuice.
Kan säga vi spydde lika mycket som vi drack.

Var typ 13år men minns smaken fortfarande.

// KimpaaBooY

45 Inlägg
29 mars 2009
- Ätit lunch med Magnus Samuelsson, var väl sisådär 8 år wink

234 Inlägg
29 mars 2009
turbotompa skrev:
jag har trillat ner från överslafen i en våningssäng UTAN att vakna, däremot vakna min kompis av smällen.. hehe..

De har jag också lyckats men tongue
dock vaknade jag ca 1 timme senare för jag hade svårt att vända mig, visade sig att jag hade fått spricka i två revben tongue

Edit. Kom på mer nu =P

*Har blivit tagen för vad polisen (här i vartfall) kallar /kallade styrstångsonykter het ( rattfull på cykel)
När jag var på väg hem från stan. Dock slapp jag böter x)

*Efter en fest hos ett par kompisar vaknade jag dagen efter upp i skafferiet?? Jag var dessutom nycker

*Jobbade på Dragracing tävlingar när jag vart yngre, hade jobbat ett par timmar i sträck (hade dessutom stalljouren samma helg), Somnade brevid banan när Top Doorslam körde.
(Bildbevis finns någonstans)

*Åkt Pulka ner för kärnan i helsingborg^^

*var utomlands själv på Island när jag var 16 (har släkt där), hade en sommarflitrt med min nästkusins kompis/bekant dom 6 veckorna jag var där. På dagen då jag skulle hem, står jag och packar för fulla muggar och har samtidigt tv.n igång med en Islänskmusik kanal igång och där står plötslig min sommarflirt och sjunger yikes ganska ball tyckte jag. (då iaf tongue)
Senast redigerat av Kita (29 mars 2009)

Motorcyklar <3

4 554 Inlägg
29 mars 2009
ja har lyckats hålla en hare i lampljuset i 1.5km:P en stund senare kör min kompis på en hare på samma ställe, måste vart nått fel på haren för hur jag än gjorde vägrade den springa av vägen

3 Inlägg
29 mars 2009
Får se om man kommer på något...

Första gången jag använde en svets så använde jag svetsmasken måttligt mycket, vaknade up kl 3 på natten av att mina ögon brinner som in i HELVETE, satt vaken i 3-4 timmar innan det avtar.

Jobbade som telefonförsäljare i sommras, slog upp tatuerare på nätet och ringde omkring och sålde till dem, Ringer up en kille som köper 2 mobila bredband, tar hans namn och adress, när jag sedan lägger in hans namn i vårt program kommer det upp en artikel ifrån expressen. Killen jag precis talat med i telefon är dömd för misshandel och är en av ledarna för en Arisk nynaziströrelse i Sverige. Skit trevlig kille men kändes konstigt när jag såg att hans namn och adress matchade den killen jag precis pratat med.

Moppe meckade för kanske 2 år sen, har precis plockat av förgasaren för att rengöra den, har runnit ut bensin över hela golvet och mina händer. När jag försöker montera tillbaka den har jag problem med att få på bensinslangen till förgasaren, jag plockar fram min tändare för att försöka mjuka upp gummit i slangen, precis innan jag tänder tändaren så kommer jag på vad jag håller på med:lol: Kännde mig måttligt smart. Farsan som satt bredvid mig tittade bara på mig som om jag vore efterbliven:cool:

Har varit på fest med peter sipen som DJ, han var för övrigt den sämsta DJn jag någonsin har hört, fy fan:P

Har en trumpinne från REO speedwagon, trummisen fick ögon kontakt med mig och pekade på mig, kastade den mot mig, dragen som jag var fummlade jag med den och den landade över räcket och en av vakterna plockar up den, Precis innan jag ger den till någon annan ryter jag till DEN ÄR MIN och rycker den ur näven på honom, han blir lite gnällig men jag fick allt min pinne:P

Räddade min polare när han drack en brinnande shot (80% alkohol) genom att slänga en matta i ansiktet på honom, han fick ändå tredjegradens brännskador runt näsan. Inget att rekomendera om man inte vet hur man gör:D

var väl allt jag kommer på just nu:D

354 Inlägg
29 mars 2009
Sjungit med i micken på en Afasi & Filthy konsert!!

"Turtlesgubbar!!!!"

12 086 Inlägg
30 mars 2009
Jag har brutit arm med Atlas haha

Va de inte meriter man skulle redovisa?
Jag tycker jag läser väldigt mkt dumheter och rena dårskaper tongue
Och då har jag mkt att tillföra smile
Senast redigerat av JapMax (30 mars 2009)

+Uppfinnare+
643 Inlägg
30 mars 2009
Christofferbj skrev:
Får se om man kommer på något...

Första gången jag använde en svets så använde jag svetsmasken måttligt mycket, vaknade up kl 3 på natten av att mina ögon brinner som in i HELVETE, satt vaken i 3-4 timmar innan det avtar.

Jobbade som telefonförsäljare i sommras, slog upp tatuerare på nätet och ringde omkring och sålde till dem, Ringer up en kille som köper 2 mobila bredband, tar hans namn och adress, när jag sedan lägger in hans namn i vårt program kommer det upp en artikel ifrån expressen. Killen jag precis talat med i telefon är dömd för misshandel och är en av ledarna för en Arisk nynaziströrelse i Sverige. Skit trevlig kille men kändes konstigt när jag såg att hans namn och adress matchade den killen jag precis pratat med.

Moppe meckade för kanske 2 år sen, har precis plockat av förgasaren för att rengöra den, har runnit ut bensin över hela golvet och mina händer. När jag försöker montera tillbaka den har jag problem med att få på bensinslangen till förgasaren, jag plockar fram min tändare för att försöka mjuka upp gummit i slangen, precis innan jag tänder tändaren så kommer jag på vad jag håller på med:lol: Kännde mig måttligt smart. Farsan som satt bredvid mig tittade bara på mig som om jag vore efterbliven:cool:

Har varit på fest med peter sipen som DJ, han var för övrigt den sämsta DJn jag någonsin har hört, fy fan:P

Har en trumpinne från REO speedwagon, trummisen fick ögon kontakt med mig och pekade på mig, kastade den mot mig, dragen som jag var fummlade jag med den och den landade över räcket och en av vakterna plockar up den, Precis innan jag ger den till någon annan ryter jag till DEN ÄR MIN och rycker den ur näven på honom, han blir lite gnällig men jag fick allt min pinne:P

Räddade min polare när han drack en brinnande shot (80% alkohol) genom att slänga en matta i ansiktet på honom, han fick ändå tredjegradens brännskador runt näsan. Inget att rekomendera om man inte vet hur man gör:D

var väl allt jag kommer på just nu:D

jag skulle väl vilja säg att du leder nu ^

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur

BMW ///M3
404 Inlägg
31 mars 2009
suttit framför kent forsberg under en hockeymatch (peter forsbergs pappa för er som undrar) och även ätit på resturang med johan hedberg och träffat och sovit på samma hotell samtidigt som peter forsberg och övriga modo.. hockeynörd? kanske de wink

Med lem
624 Inlägg
31 mars 2009
Kommer ihåg typ alla nummerskyltar som jag ser. Både kompisars bilar och deras föräldrar. Har vunnit en chokladpåse av Loket, suttit i Hasse Anderssons knä och suttit och snackat skit med Peps Persson i en taxi i nån mil big_smilebig_smile

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. &#9824;
LexusOwnersClub.se

Modell & modeskribent
280 Inlägg
31 mars 2009
Blivit ombedd att gifta mig med tre olika mångmiljonärer på en & samma dag, bland annat en som ville ta med mig ut på en shopping tur i Milano "To get you a new car for the travel" samtidigt som han pekande på sin egen Ferrari nyckel..

Det är en mysko merit tongue haha
Senast redigerat av Janina (31 mars 2009)

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se

56 Inlägg
31 mars 2009
Jahapp, nu slänger jag fram min dase i denna oändliga kukmätartävling.

Merit 1:
Knullat på samma toalett som NHL-proffset Michel Ryder, dock inte med som tur är tongue
Merit 2:
Snackat skit med Ed belfour
Merit 3:
Dagen efter knullet på Ryder-toan fått skjuts hem av Detroit-spelaren Mattias Ritola.
Merit 4:
Blivit utskälld av Janne H
merit 5:
Känner basisten i Noice (antagligen är folk för unga för att komma ihåg detta skit till band)
Merit 6:
Vart med i TV4-sporten när det jobbades tifo innan match
Merit 7:
Blivit uppringd av legenden Magnus Österby efter mora borta som prompt skulle sjunga godnattvisa för en.

Det var väl de, mest hockey-relaterat skit, men men..

En polare gjorde en skön grejj förövrigt för ett gäng år sen när leksand hade bildat nått fotbollslag.
Han var påväg hem från krogen, sur och jävlig, blivit dissad av nån brud eller något dyligt så han var på krigshumör och skulle sänka den första jäveln han hittade. Så han går runt och hittar en jävel som ligger full på backen, knackar han på axeln och säger "ville bara introducera mig innan jag skickar dig till sjukan, namnet är *******, Leksand ****.

Snubben reser sig, tar han i näven och svarar: Ulf samuelsson, Philadelphia Flyers.

Fel gubbe att ge sig på tongue

Sök