Christofferbj skrev:
Får se om man kommer på något...
Första gången jag använde en svets så använde jag svetsmasken måttligt mycket, vaknade up kl 3 på natten av att mina ögon brinner som in i HELVETE, satt vaken i 3-4 timmar innan det avtar.
Jobbade som telefonförsäljare i sommras, slog upp tatuerare på nätet och ringde omkring och sålde till dem, Ringer up en kille som köper 2 mobila bredband, tar hans namn och adress, när jag sedan lägger in hans namn i vårt program kommer det upp en artikel ifrån expressen. Killen jag precis talat med i telefon är dömd för misshandel och är en av ledarna för en Arisk nynaziströrelse i Sverige. Skit trevlig kille men kändes konstigt när jag såg att hans namn och adress matchade den killen jag precis pratat med.
Moppe meckade för kanske 2 år sen, har precis plockat av förgasaren för att rengöra den, har runnit ut bensin över hela golvet och mina händer. När jag försöker montera tillbaka den har jag problem med att få på bensinslangen till förgasaren, jag plockar fram min tändare för att försöka mjuka upp gummit i slangen, precis innan jag tänder tändaren så kommer jag på vad jag håller på med:lol: Kännde mig måttligt smart. Farsan som satt bredvid mig tittade bara på mig som om jag vore efterbliven:cool:
Har varit på fest med peter sipen som DJ, han var för övrigt den sämsta DJn jag någonsin har hört, fy fan:P
Har en trumpinne från REO speedwagon, trummisen fick ögon kontakt med mig och pekade på mig, kastade den mot mig, dragen som jag var fummlade jag med den och den landade över räcket och en av vakterna plockar up den, Precis innan jag ger den till någon annan ryter jag till DEN ÄR MIN och rycker den ur näven på honom, han blir lite gnällig men jag fick allt min pinne:P
Räddade min polare när han drack en brinnande shot (80% alkohol) genom att slänga en matta i ansiktet på honom, han fick ändå tredjegradens brännskador runt näsan. Inget att rekomendera om man inte vet hur man gör:D
var väl allt jag kommer på just nu:D