2481
Sök

Era underliga meriter:)

Lidhultare.
325 Inlägg
22 maj 2007
kom på en sak till som hänt mig.

va hockeyfantast för ett antal år sedan, diggade columbus blue jackets (NHL). jag fick för mig att skriva ett brev till dom och det gjorde jag med... jag skrev att jag ville ha deras autografer och sånt... jag väntade och väntade och efter några månader så kom det ett stort brev till mig och på det brevet stog det med columbus blue jackets instämplat. jag öppnade och såg att jag hade fått en årsbok och 2 brev, årsboken innehöll autografer från dom flesta i laget och jag fick brev från tränaren som handskrivit brevet och från den svenske i deras lag (glömt namnet:S) . svensken skrev att jag skulle ha en bra jul o gott nytt år:P deras tränare (dave king) skrev att jag fått som jag ville, min autografer men dock så va det inte allas autografer pga nånting (glömt).

men det va ganska ballt, inte alla som får svar när dom skriver till deras stjärnor;)

-Twiajävlen-

Colaberoende
1 219 Inlägg
22 maj 2007
Klockrena saker man har läst här.

_Wallis_ är nog ändå kungen av det man har läst.
*Träffat Leif "Loket" Ohlsson.

*Hafft ögon kontakt med Linda Bengtsing en längre stunde på Lyngnevi under hennes spelning (Ingen större merit men det var häfftigt)

Då var du i mina hemtrakter..

Vad har jag lyckats göra...

Var på Def Leppard i Scandinavium med Ugly Kid Joe var förband.
Def Leppard var allmänt tråkiga och när jag och polaren gick bakåt i publiken så blrjade vi snacka med ett par nybbar som vi kände igen.
Det slutade men att vi var på White Corner med just dessa gubbarna i Ugly Kid Joe.

Har i min nuvarnade bil haft både Linda Rosing, Hannah Graaf samt Meral i Tv3´s Baren
I min gamla Volvo hade jag Big Brothergänget från Kanal5 med Dominique, Marie Picasso, Jacob och och en till samt några fler.
I just denna bilden tog jag ett rådjur med Henrik och Rebecca från Big Brother när dom satt i baksätet.

Badat med Adam Alsing samtidigt som Lili och Sussie gick förbi (Jag är smal som en sticka så synen måste varit rolig för tjejerna).

Råkade hamna i tv från ett reportage från Hultsfred för många år sedan.
7 ggr visades mitt ansikte i närbild och telefonen gick varm sedan och enda frågorna jag fick var (Hur packad var du igentligen). ha ha

Var visst med i tidningen (Hallands Nyheter) i ett reportage från Folkracefestivalen i Skene. men har inte sett det själv men det var något med anbuden. En bild på mig.

Står med som Dj på ett managementbolag. (nummer 2 uppifrån)
http://www.brinkenstjarna.net/sweden_ab/nya/dj.asp

Finns mer men hinner inte skriva mer.

/Ena

SLK
610 Inlägg
22 maj 2007
_Wallis_ skrev:
*Rakat pungen med en rakaparat som tog en tugga i pungen. inte skönt.*

Bästa "meriten" ja läst här tongue

Volvoskadad
6 017 Inlägg
22 maj 2007
_Wallis_ skrev:

hahah, ajaj

Jonas

191 Inlägg
22 maj 2007
-Blivit klappad på huvudet av esa tikkanen (nhl proffs) när jag bad om autograf. var väl 10bast
-Har fått saker av håkan loob som han använde när han vann stanley cup med calgary flames (klubba och annat)
-Trillat ner från en förbannat hög gran inne hos förra grannen när man var liten. landade på nacken (märkligt att man klarade sig). granen huserade julgran på ett torg för nåt år sen. då förstår ni att den var hög.
-Däckat inne på toan näck när man skulle göra nummer två, farsan hittade mej innan han skulle upp och jobba klockan sex på morgonen, hade även rostade mackor klara och färdigbredda på köksbordet haha. (aningen dragen)
-Lyckats köpa en cykel för fyra godisbitar när man var yngre
-Blev tagen av snuten på moppe när det var valborg när jag var 14bast,skjutsade en polare som tog väskan jag hade på mig och hoppade av pga att det låg knivar och grejor i den (vi grillade innan), hade även druckit lite öl och svart visir nerfällt mitt i natten och så var moppen rätt trimmad. (inget hände, helt galet enligt mej)

konstiga meriter kanske men jag tycker det är rätt sköna grejor, finns väl även mer grejor men kommer ej på nåt nu
Senast redigerat av Blörke (22 maj 2007)

4 506 Inlägg
22 maj 2007
Ena skrev:
Klockrena saker man har läst här.

_Wallis_ är nog ändå kungen av det man har läst.

Haha tackar så mycket. cool
Senast redigerat av _Wallis_ (22 maj 2007)

Kan du andas kan du dö.

48 Inlägg
22 maj 2007
Eliza skrev:
pompa skrev:
själv så har jag stått i en husvagnsgarderob (modell trång) tillsammans med 2 kompisar i 2 timmar en sommarnatt

Ha tjuvkikat/lyssnat på nårra som hade sex eller`tongue

haha om det ändå hade varit så väl:P nä var bara ett traditionellt ryck vi fick på å sätta nåt form av rekord;P

Saaboholic
3 129 Inlägg
23 maj 2007
haha kom på en till "merit"

Från moppe åldern..snuten hade följt efter mig en hel vecka vet inte varför men det gjorde dom iallafall.. moppen var ordentligt trimmad och en dag var jag ute och racade med en klasskompis råka blåsa förbi snuten i 70 i en korsning och fick dom direkt i arslet..eftersom man då var mer in mot city fanns det inga bra ställen att ta vägen så jag blåste mot skolan och såg en cykelväg med en trä grej på sidorna, så jag tänkte haha där kommer dom aldrig emellan, men visst fan gjorde dom det!! precis efter det körde dom upp och preja mig av cykelvägen.

En äckligt förbannad gubbe gick ur bilen och sa "för helvete ung jävel fattar du inte att man ska stanna när en polis bil ligger bakom än och tutar å blinkar??!"

-Jag, nä det tänkte la inte jag på.

-"För fan, nå hur fort går denna då"??

-Jag, nja inte så fort 50 kanske..

-Han jasså du.. okej.. men då vill jag testa den.

- Visst sa jag (som hade ryckt ur tändhatten och lite andra grejer när jag blev prejad.

-Han stod där och kicka i 5min utan att det hända något och blev då ännu mer förbannad och fråga om det var något fel på den- då svara jag "jo den blir sån här ibland speciellt när man blir tvungen att köra rakt in i en dunge!"

Då vart han tyst och lät mig dra vidare..han glodde dock som fan när moppen starta såfort jag skulle dra, haha big_smile

Har även blivit jagad av snuten när jag var packad på stan (p.ga av vissa incidenter tidigare under kvällen) då sprang jag iväg in i en dunge och klättra upp i en stor jävla gran.

resultat- dom gick runt som idioter och fatta ingenting haha big_smile

"Liberty of thought is the life of the soul"

3 627 Inlägg
23 maj 2007
_Wallis_ skrev:

Haha den har jag oxå gjort tongue Svider till som fan ^^

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Fartglad ;)
128 Inlägg
23 maj 2007
Fått fortkörningsböter på inlines

385 Inlägg
23 maj 2007
Mina underliga upplevelser i livet då...

* Har somnat ståendes i en kö till en nattklubb, alla var snälla och lät mig sova. Haha.

* Har somnat på en trästol mitt ute på ett dansgolv på en nattklubb (nykter).

* Har somnat bakom ratten två gånger, kvaddat två bilar. Det ska INTE hända en tredje gång.

* Har somnat i badkaret när jag badade.. Sov där i 6 timmar!

* Har blivit räddad från att bli påkörd av komikern Stellan Sundahl.

* Har pratat i telefon med Carl-Ingemar Perstad, föredetta programledare i Trafikmagasinet. Min mamma hade uppenbarligen något på g med honom, fråga mig inte vad. big_smile Hon kallade honom för Cippen. tongue

* Har fått autografer av; Markoolio, Babsan, Agneta Sjödin. Ingen av autograferna var något jag ville ha direkt. tongue

* En gång var min kompis bajsnödig, så vi knackade på dörren till en gård. Ingen öppnade, så vi kollade runt i alla byggnaderna om där var folk som vi kunde fråga efter toalett. Vi hittade inget folk, men jag hittade en nyckel till huset! Min kompis gick in och bajsade, sen låste vi och gick. På hemvägen skulle vi gå förbi gården, utanför står två polisbilar. Vi ställer oss och liftar. Blir upplockade och åker förbi gården. Puh... Man använde inte alltid huvudet när man var liten. neutral Han skulle ju bara bajsa...

Edit: Kom på lite fler konstiga saker...

* Har druckit 24 burkar energidryck under några timmar... Det började sticka i händerna och fötterna efteråt. neutral

* Ätit upp en hel (stor!) tvål när jag var liten... Den smakade glass tyckte jag. Öhh.

* Varit först i kön till Sagan om Ringen och Star Wars 1.

* Lagt in c:a 250(!) olika virus och trojaner på en dator i skolan med flit. Lärarna ringde Microsoft som skickade en supportsnubbe, han lyckades inte fixa datorn efter 10 timmar. Han tog 1500kr/h för att vara där.

* Lyckats cykla i c:a 0 km/h, haha, för att sedan trilla och bryta stortån!

* Låtit mitt modem ringa alla 020-nummer som finns registrerade och lite till. Bara uppkopplingsavgiften (samtalet är ju gratis) gjorde att telefonräkningen blev rätt hög.

* Liftat med polisbil i stockholm med min kompis och våra datorer (+ skärmar och baggage).

Edit: Kom på lite fler saker...

* Har kapat av toppen av mitt vänstra pekfinger i kedjan till en träningscykel! Det fingret är kortare än mitt högra pekfinger nu hmm

* Äter Billys Pan Pizza varje dag på jobbet, och har gjort det i mer än ett halvår. Fattar inte ens själv hur jag orkar. neutral
Senast redigerat av evilmaster (23 maj 2007)

Höbonde
228 Inlägg
23 maj 2007
hahahahaha, mycket roligt här !big_smile nu till mina bravader!big_smile

somnat i matkön till sibylla efter en vild kväll på stan, polarn gav mig tre käftsmällar innan jag vaknade!

sälen för några år sedan och ett vad om att springa en liten runda näck, gjorde kullerbytta utför ett stup, sprang en bit på vägen nedanför och upp till stugan igen, allt FANNS dokumenterat på film men nån jävel spelade över!:S inte nog med att könet krympte utan höll på att frysa ihjäl!big_smile

sälen ett år senare höll jag på att drunkna i snön när jag slängde mig över en snöhög, naken igen att tillägga, fick ta hjälp av en gran för att komma upp!big_smile

årets nyår sköt jag iväg 2 raketer från röven, den första gick bra men den andra exploderade mellan skinkorna vilket resulterade i brännskador på skinkorna!big_smile en kille envisades om att ringa ambulans vilket jag inte kände speciellt för men han ringde iaf. Kommer till 112 där en polares morsa sitter och jag får prata med henne, mindre skoj för mig men hon hade roligt åt det när hon träffade mig dagarna efteråt!big_smile

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver

Forummoderator
26 390 Inlägg
23 maj 2007
krulliz skrev:
Har gått och lagt mig i sängs under täcket i en säng som hade varit obäddad i ca en vecka. Och då jag vaknade på morgonen befann jag mig ovanför täcket, och sängen var så bra bäddad att det inte fanns en rynka någon annanstans än där jag hade sovit. Och min mor hade inte varit och bäddat, och jag hade med 100% säkerhet inte somnat på en bäddad säng!
Och jag suger på att bädda! Det var bättre bäddat än då min morsa bäddar åt mig!
Det var helt sjukt, verkligen spooky!

Jag har lyckats med konststycket att vakna innuti täcket..alltså påslakanet heter det väl?
Förmodligen var öppningen uppåt och sen hade jag vridit mig och vänt så mycket..
och så underligt att jag hade tagit mig in tongue
Senast redigerat av AirOne (23 maj 2007)

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Busdriver
389 Inlägg
23 maj 2007
Jag fick ha vaktpatrullsträcka bredvid kungens ferrarihttp://svt.se/content/1/c6/67/74/60/kungen180_937150.jpg i 6timmar på högvakten, var meningen att jag skulle bli utbytt efter 3, men jag klagade inte tongue det var ju innomhus smile

Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
426 Inlägg
23 maj 2007
_Kekke_ skrev:
Bytte koppling på Mathias Färms (Millencolin) Mustang SVT Cobra, fick sen en åktur jag aldrig kommer glömma. Vet inte om det kan ses som en merit, men för mig var det något utöver det vanliga.

*jag har bytt front på henrik Larssons ferarri
*har kört en svart en gul och en silvrig 360 modena men ingen röd. de ni hehe
*somnat och sedan sovit 3 timmar i badkaret.
* kört 80 mil för att köpa en bil och nästan lika långt för att köpa v-låda till bilen.
* kört saab i snart 3 år utan att kört sönder en låda... peppar peppar... kör väl snart sönder en...
*Mekat med rolls royce (jävla skitbilar...)
*mekat med div. porsche,ferarri,maserati,hummer,bmw alpina och andra importbilar
dom 2 sista har säkert fler än jag varit med om.
Senast redigerat av street (23 maj 2007)

/Street

perpelle
23 maj 2007
hedley skrev:
haha kom på en till "merit"

Från moppe åldern..snuten hade följt efter mig en hel vecka vet inte varför men det gjorde dom iallafall.. moppen var ordentligt trimmad och en dag var jag ute och racade med en klasskompis råka blåsa förbi snuten i 70 i en korsning och fick dom direkt i arslet..eftersom man då var mer in mot city fanns det inga bra ställen att ta vägen så jag blåste mot skolan och såg en cykelväg med en trä grej på sidorna, så jag tänkte haha där kommer dom aldrig emellan, men visst fan gjorde dom det!! precis efter det körde dom upp och preja mig av cykelvägen.

En äckligt förbannad gubbe gick ur bilen och sa "för helvete ung jävel fattar du inte att man ska stanna när en polis bil ligger bakom än och tutar å blinkar??!"

-Jag, nä det tänkte la inte jag på.

-"För fan, nå hur fort går denna då"??

-Jag, nja inte så fort 50 kanske..

-Han jasså du.. okej.. men då vill jag testa den.

- Visst sa jag (som hade ryckt ur tändhatten och lite andra grejer när jag blev prejad.

-Han stod där och kicka i 5min utan att det hända något och blev då ännu mer förbannad och fråga om det var något fel på den- då svara jag "jo den blir sån här ibland speciellt när man blir tvungen att köra rakt in i en dunge!"

Då vart han tyst och lät mig dra vidare..han glodde dock som fan när moppen starta såfort jag skulle dra, haha big_smile

Har även blivit jagad av snuten när jag var packad på stan (p.ga av vissa incidenter tidigare under kvällen) då sprang jag iväg in i en dunge och klättra upp i en stor jävla gran.

resultat- dom gick runt som idioter och fatta ingenting haha big_smile

Det där är ingen merit, det är idioti.

23 maj 2007
Kimze skrev:
Fått fortkörningsböter på inlines

va!!! kan man verkligen få det?? konstigt i sådana fall

8 253 Inlägg
23 maj 2007
Har fått snut jag när jag körde kundvagn(!)

Va sårhär: Jag och några kompoisar va på fyllan och skulle ner på stan, och fick tag i en kundvagn. En i följet joppade i den och jag gick iväg med den och börjar sedemera springa, en bit senare är det full rulle, håller på och krockar med en container, rundar hörnet på ett hus, och när vi är på baksidan tycker jag mig höra nån skriker (förutom han i vagnen). Fortsätter, men så hör jag att det är nån som skriker åt mig att stanna, virder på skallen och får syn på 2 cykelpoliser som har tagit upp jakten.
Vart stoppade och fick en skaplig avhyvling, och så fick vi lämna vagnen vid porten till affären där den hörde hemma.

Smällar man får ta, men kul hade vi

The one and only ;) Take it or live it :P
327 Inlägg
23 maj 2007
Har somnat och trillat ner för en trapp utan att vakna och att ingen hörde det. Inte ett blåmärke heller.

Har legat i kungens famn då jag var typ 1 år gammal och han var på besök i Sunne.

har kört av vägen och ut på en åker då jag skulle slänga ut en cigg genom rutan...tog mig upp igen utan problem detta med sambons Ascona B.

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.

Arbetssökande lokförare
170 Inlägg
23 maj 2007
Har kört rödljusrace me ernst kirshsteiger, lr hur de nu stavas tongue
Har även servat hans audi a8
Pratat me Fredrik Ekblom, han visa sin stcc bil

To get old and wise, you have to be young and stupid!!

Sök