Mina underliga upplevelser i livet då...
* Har somnat ståendes i en kö till en nattklubb, alla var snälla och lät mig sova. Haha.
* Har somnat på en trästol mitt ute på ett dansgolv på en nattklubb (nykter).
* Har somnat bakom ratten två gånger, kvaddat två bilar. Det ska INTE hända en tredje gång.
* Har somnat i badkaret när jag badade.. Sov där i 6 timmar!
* Har blivit räddad från att bli påkörd av komikern Stellan Sundahl.
* Har pratat i telefon med Carl-Ingemar Perstad, föredetta programledare i Trafikmagasinet. Min mamma hade uppenbarligen något på g med honom, fråga mig inte vad.
Hon kallade honom för Cippen.
* Har fått autografer av; Markoolio, Babsan, Agneta Sjödin. Ingen av autograferna var något jag ville ha direkt.
* En gång var min kompis bajsnödig, så vi knackade på dörren till en gård. Ingen öppnade, så vi kollade runt i alla byggnaderna om där var folk som vi kunde fråga efter toalett. Vi hittade inget folk, men jag hittade en nyckel till huset! Min kompis gick in och bajsade, sen låste vi och gick. På hemvägen skulle vi gå förbi gården, utanför står två polisbilar. Vi ställer oss och liftar. Blir upplockade och åker förbi gården. Puh... Man använde inte alltid huvudet när man var liten.
Han skulle ju bara bajsa...
Edit: Kom på lite fler konstiga saker...* Har druckit 24 burkar energidryck under några timmar... Det började sticka i händerna och fötterna efteråt.
* Ätit upp en hel (stor!) tvål när jag var liten... Den smakade glass tyckte jag. Öhh.
* Varit först i kön till Sagan om Ringen och Star Wars 1.
* Lagt in c:a 250(!) olika virus och trojaner på en dator i skolan med flit. Lärarna ringde Microsoft som skickade en supportsnubbe, han lyckades inte fixa datorn efter 10 timmar. Han tog 1500kr/h för att vara där.
* Lyckats cykla i c:a 0 km/h, haha, för att sedan trilla och bryta stortån!
* Låtit mitt modem ringa alla 020-nummer som finns registrerade och lite till. Bara uppkopplingsavgiften (samtalet är ju gratis) gjorde att telefonräkningen blev rätt hög.
* Liftat med polisbil i stockholm med min kompis och våra datorer (+ skärmar och baggage).
Edit: Kom på lite fler saker...* Har kapat av toppen av mitt vänstra pekfinger i kedjan till en träningscykel! Det fingret är kortare än mitt högra pekfinger nu
* Äter Billys Pan Pizza varje dag på jobbet, och har gjort det i mer än ett halvår. Fattar inte ens själv hur jag orkar.