Här har vi en bild på KR motorns kolvar, det skiljer lite på ur fräsningen för ventilerna jämfört med 9A motorn, samt att KR motorn har ju 81mm original kolvar medans 9A motorn har 82,5mm men 9A motorn är ju på 2.0l o KR motorn är ju på 1.8l. Sen har inte KR motorns original stakar någon oljekanal medans 9A motorns stakar har en kanal genom staken för bättre smörjning. Ska försöka få en bild på det sen.
Här är två bilder på när motorn nu är på plats, sorry att jag inte tagit fler bilder under projektets gång. Men ni får jätte gärna ställa frågor på om det är något ni undrar över hur jag gjort eller löst. En ska kan jag ju nämna som jag grubblade över va ju om jag kunde använda original växellådan som satt i ifrån början, eller om jag skulle behöva bygga om till en vajer styrd låda som egentligen sitter på 9A blocken. Det enda man behövde ändra va ju svänghjulet, och ta svänghjulet ifrån KR blocket samt tryckplattan. Annars var det bolt on