Vilken cool idé med bagagerums tema :-) Hur och med vad tog du bort skarven bak?
Ja, mest för att sticka ut ur mängden. Men får de om det blir lika bra i verkligheten som i mitt huvud 😂
Jag spacklade så får se om det håller annars får jag svetsa eller göra någon annan lösning 😁. Då det säkert kommer att spricka då karossen rör sig lite.
Blir jävla bra ju hur många timmar tog slipningen på karrosen?
De tog längre tid än ja velat, då dom som lackat bilen använt Montana grafitti färg, så när man slipa lite för fort så blev det som gummi, började slipa ner den typ i början av förra året. Så har tagit en jäkla tid 😂😂. Och inte riktigt klar ändå, ska byta dörrar med då dom som satt på var knöliga 😂
Blir nog att börja renovera motorn som ska i. Ska nog börja i helgen med det . Är en 1,6 td
Hade en 1,6 bensin automat i som inte passade mig i smaken då jag vill ha diesel. Och fick ej byta till manuell växellåda. Så ska försöka få automatväxellådan att passa med min lilla diesel.
Hade en 1,6 bensin automat i som inte passade mig i smaken då jag vill ha diesel. Och fick ej byta till manuell växellåda. Så ska försöka få automatväxellådan att passa med min lilla diesel.
Varför får du inte byta till manuell?
För att automat är udda, och har för mig att de inte finns diesel automat på jetta mk2, 2 Dörrars. Inte orginal i alla fall . Så han ville bilen skulle vara mer udda 😁.
Varför får du inte byta till manuell?
För att automat är udda, och har för mig att de inte finns diesel automat på jetta mk2, 2 Dörrars. Inte orginal i alla fall . Så han ville bilen skulle vara mer udda 😁.
Oki, automatlådan är det första som ryker i mina bilar om det är någon😂
Oki, automatlådan är det första som ryker i mina bilar om det är någon😂
Hahah 😂. Äsch han ville ha den bilen jag har och jag ville ha hans så kul ändå .