universe skrev:
panda666 skrev:
universe skrev:
330, 525 och Lexusen drar dem inte en hel del soppa?
dom brukar ligga runt milen alltså 1.0/milen du kan få ner dom till 0.9 eller kanske tom 0.85 om du kör väldigt lugnt och planerat men jag tror ja missförstod att du ville ha bensinsnålt. Sen förstod ja det och rekommenderade 316-318 typ. om inte du väljer diesel då blir det snålare på soppan men dom brukar oftast vilja att man kör dom mycket längre för o inte dom ska bli ledsna eller sota igen.
Jag tittade på bmw:n 318 som du länkar till, den har inte vacker historik, flera ägarbyten på kort tid och några efterkontroller av besiktning.
Jag håller med det var många ägare samt ska besiktas väldigt snart. Men dessa är bara exempel som ja ville visa dig, det är roligare för dig att få en länk med bilen där du kan faktiskt se nått än att bara skriva modellen här;) Men du behöver inte gå köpa just dom ja länkade utan det är bara för att du ska se vilken modell ja menar;)
http://www.mestmotor.se/bilsnack/forum/ … -bara-skitDu kan läsa lite här om nån mer som har ägt en likadan subba som du planerar att köpa. Jag har tyvärr inte hört så bra om subarus i allmänt, dom är japanare vad ja vet men inte de bästa kvalite har ja hört också så upp till var o en. Hört om motorras och klena växellådor osv.
Javvist e90 318 är helt ok om det var den bmwn du undrade över. skulle lätt ha valt den framför subarun.