Inte kunnat gjort så mycket, väntar på delar..trodde jag skulle få dem i fredags å starta den på lördag..men får se idag måndag om det dyker upp nåt.. Så gått igenom alla kablar, rengjort dem å tejpa om med nya kabelskydd etc..börja sätta ihop det jag kan just nu..
Kylare och intercooler på plats..
Frontkorgen där..denna ska fixas till och lackas..men vill ha igång motorn först, se att den sköter sig..
Halloj..jo dras med min förkylning ännu, massa i privatlivet..meen pushat lite iaf...motorn är startad..låter rätt jävla arg fan hehe...och nu byter jag ut all slang till silikon..eller som en kompis sa igår, "du har ju fan byggt svenska flaggan under huven heheheh"...blir nog klart ikväll..se om jag kan filma lite av körningen...
Startad, körd under egen maskin..låter frisk som fan...så ja motorn verka vara klar nu iaf...på nästa saker...för tråden är runt att jag ska bara göra allt finare å bättre..motorn sa fukk off...byggde en ny..på nästa saker..
Ute på backen igen..fan två ton av stress släppt..
jo hehe dock har jag lyckats slarva bort ett vattenrör till turbon..vettifan va den har tagit vägen..så kan inte fylla på kylarvatten just nu..och ja köpte nytt värmepaket..
Har inte så mycket att göra just nu..står 42 mil på trippen..kollade alla filter igår..inga problem där..så bara fortsätta köra och ta bilder hehe...har planer strax för lite inredning div..men jul snart å pengar läggs inte mot bilen som sagt.. ooh ja kolla över lite lackskador och börja polera lacken efter det är fixat..
Sedär ja det är ju min gamla pärla 😊 Sålde den för 12 år sedan. Kul att se att den fortfarande rullar och tas om hand👍 Den är saknad.
aaah fan va skoj..alltid undrat med var den kom ifrån å varit med om..ja denna blir helt byggd från grunden nu, jag kommer aldrig sälja den, hon stannar med mig!