2403
Sök

Sambo...

Frida_
27 januari 2007
Blev i tisdags sambo med min pojkvän. Kanske låter lustigt, men jag fick hans älskarinna med på köpet... Okey, visseligen är älskarinnan en dator, men han sitter ju vid dator non-stop nu! Utöver det här med datorn, så är det verkligen underbart att bo ihop, jag blir behandlad som en prinsessa! Alltid skönt att ha någon att komma hem till efter jobbet! Menmen, jag låter honom hållas ett tag, iaf tills det behöver städas här smile Då ska han få jobba!
Förstår inte hur man kan sitta och spela ett helt dygn i sträck.. World Of Warcraft, jäkla spel..

Jaja, han får la spela sitt spel. Men då kan han ju inte heller gnälla på mig när jag vill göra saker för mig själv, eller?
Har jag fel?

355 Inlägg
27 januari 2007
Attiralj skrev:
Jaja, han får la spela sitt spel. Men då kan han ju inte heller gnälla på mig när jag vill göra saker för mig själv, eller?
Har jag fel?

Hej!

Kan han ju, men lyssna inte på han... big_smile

mvh Jonas

Mvh Jonas

2 123 Inlägg
27 januari 2007
Säger bara stackarn, har flera kompisar som spelar det spelet och fyfan säger jag bara. När dom inte sitter och spelar så pratar dom om det och det är fan inte kul att lyssna på.
Fyfan för det spelet säger jag bara.
Få bort han från träsket så fort som möjligt innan det är för sent.

9 108 Inlägg
27 januari 2007
Ja fifan WoW är en riktig förbannelse och livsförstörare... Varning utfärdas; om du råkar radera hans konto är risken överhängande att han dödar dig eller slänger ut dig så gå lugnt fram med att minska på hans beroende.

Grattis i alla fall wink

StylingFreak
220 Inlägg
27 januari 2007
att han siter framför datan tyx alla göra nu för tiden men det han grejar med är lite väl anisocialt. Få han att ledsna på spelet på nått sätt. finns nämligen inget slut på spelet så han kan spela det i 100år. Hur gick de med bilen och fronten?

styling or tuning?

455 Inlägg
27 januari 2007
det är la inte så kul för dej när han sitter hela tiden vid datorn ir?
fan jag skulle tröttna på ,typ om jag inte hade nått o göra o min kille bara satt o spela spel på datorn.jag skulle ju bli skit rastlös=)

Sleeper
3 084 Inlägg
27 januari 2007
hehe kommer ihåg att jag blev typ beroende av diablo 2... har bestämt mig för att aldrig börja spela wow! spelberoende är värre än heroin missbruk säjs det å det är tamedfanimej sant

ps. har själv kompisar som säger att jag ska börja spela... men aldrig i helvete!
Senast redigerat av Sushikocken (27 januari 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
27 januari 2007
Känner igen det där. Fast åt andra hållet..

Körde in i spelträsket med ett onlinespel för några månader sen. Hade spelat det ett tag, men jag började spela mycket, väldigt mycket.

Flickvännen sa ifrån och jag fick tänka efter lite. Kom fram till att jag värderar flickvännen högre än spelet, så jag la av. Bara sådär.
Ett tag var det lite svårt, eftersom man hade spelat så mycket, men efter ett tag så är jag nog glad för att jag slutade.

Ett tips till dig wink

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

terazzi
27 januari 2007
jag va så med UT2004,aslätt fastna där.. svårt komma loss sen, men WOW fullkomligt hatar jag tongue spelade d i 5 min max, sen stängde jag av skiten..

men be han dra ner på det lite iaf smile
o då när ja lirade ut2004 va d minst 4/tim varje dag.. så va ganska illa..

796 Inlägg
27 januari 2007
Jag känner igen det där snacket, har en polare som ägnar många timmar framför datorn o spelar wow. nej fyfan det finns bättre saker o hitta på än att vara i det träsket. Helt meningslöst...

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

Frida_
27 januari 2007
sk8kungenapa skrev:
att han siter framför datan tyx alla göra nu för tiden men det han grejar med är lite väl anisocialt. Få han att ledsna på spelet på nått sätt. finns nämligen inget slut på spelet så han kan spela det i 100år. Hur gick de med bilen och fronten?

Antisocialt är det la inte igentligen, genom spelet har han polare från hela världen.. Att det inte finns något slut på spelet vet jag... Gah, blir tokig ibland när jag vaknar 7 på morgonen och ska gå till jobbet och han fortfarande sitter vid datorn och spelar...
Går utför med det här.. :S

Fronten ja, bilen är hel nu smile Nu ska den snart på lack, och sen ska jag ta hem den, montera lite grejer, och sen ska den på lack igen! SEN kan jag börja med den lilla styling som var planerad i vinter, som blev lite förskjuten pga krocken.. Så jo, det går bra, den är snart rullbar igen iaf! Fick mina nya däck i veckan med smile
Hur går det med din?

179 Inlägg
27 januari 2007
ADLS modem + borrmaskin wink

"En kameleont, har den samma färg som sig själv?"

Frida_
28 januari 2007
Cobicon skrev:
ADLS modem + borrmaskin wink

Haha, ingen dum idee. Tråkigt bara att jag med blir utan internet då !!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
28 januari 2007
Du har väl internet i mobilen va? smile Kör på det isåfall wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

9 108 Inlägg
28 januari 2007
terazzi skrev:
jag va så med UT2004,aslätt fastna där.. svårt komma loss sen, men WOW fullkomligt hatar jag tongue spelade d i 5 min max, sen stängde jag av skiten..

4 timmar om dagen är ju ingenting om man jämför med WoW-nördar.. En på jobbet sjukskrev sig och körde ca 20 timmar om dygnet i en vecka nu när Expansionen släpptes ;P

1 926 Inlägg
28 januari 2007
MilleN skrev:
terazzi skrev:

4 timmar om dagen är ju ingenting om man jämför med WoW-nördar.. En på jobbet sjukskrev sig och körde ca 20 timmar om dygnet i en vecka nu när Expansionen släpptes ;P

det är ju sjukt hmm  att man orkar..

562 Inlägg
28 januari 2007
Jadu.. har några polare som spelar wow å tibia dom är ju fan fast går aldrig ut längre lr något..

ställ krav på pojken det skulle jag göra om han älskar dig så bör han ju lyssna smile

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

9 108 Inlägg
28 januari 2007
Spelis skrev:
det är ju sjukt hmm  att man orkar..

hehe jag tror säkert att det är skitkul om man är ett gäng som kör, men jag vill inte utsätta mig för några krav att behöva vara vid datorn vissa tider för att saker måste göras i den världen.. Så jag tokdissar wow, har inte tid helt enkelt smile Hade jag haft flickvän hade jag verkligen aldrig kört det... Många förhållanden som gått i graven.

Förresten, har trådstartaren prövat spelet själv? Vet om en kille vars tjej hatade honom för att han spelade så mycket, då köpte han ett konto till henne och nu kör hon lika mycket som han och tycker det är skitkul haha.

555 Inlägg
28 januari 2007
Mitt tips är att aldrig spela sånt skit, har spelat ett spel förut men sålde kontot och fick 30000:- och en polare säger hela tiden att man ska börja WoW och då säger man att man inte pallar och han bara frågar samma skit varje dag. Känns som man börjar bli förbannad då, men ja börja inte för det är inte ens värt de pengarna man kan tjäna när man säljer skiten.

Frida_
28 januari 2007
tobi skrev:
Jadu.. har några polare som spelar wow å tibia dom är ju fan fast går aldrig ut längre lr något..

ställ krav på pojken det skulle jag göra om han älskar dig så bör han ju lyssna smile

Jag vet, de lever i sin egna lilla värld och kan inte göra något annat än spela dator typ..
Men klart han lyssnar, Förutom det här med datorn, så är det bara positivt att vara sambo, man blir behandlad som en prinsessa =O) Behöver inte ens laga mat längre wink Så jag ska nog inte klaga egentligen!

Sök