2432
Sök

Sambo...

1 414 Inlägg
28 januari 2007
Attiralj skrev:
tobi skrev:
Jadu.. har några polare som spelar wow å tibia dom är ju fan fast går aldrig ut längre lr något..

ställ krav på pojken det skulle jag göra om han älskar dig så bör han ju lyssna smile

Jag vet, de lever i sin egna lilla värld och kan inte göra något annat än spela dator typ..
Men klart han lyssnar, Förutom det här med datorn, så är det bara positivt att vara sambo, man blir behandlad som en prinsessa =O) Behöver inte ens laga mat längre wink Så jag ska nog inte klaga egentligen!

Vill han spela det så låt han göra det... smile Man måste få göra sådant man tycker om,... om man börjar sätta för mycket regler o klaga för mycket finns det risk att du får en omvänd effekt sad

Förr eller senare tröttnar han... eller i värsta fall så hittar han ett nytt spel smile

Näe men seriöst, jag tror dom flesta killar går igenom en spel fas då man sitter dygnet runt o bara lirar för det är så sjukt kul... men man kommer över det efter ett tag, alla spel blir tråkiga i längden...

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

Herr
1 722 Inlägg
28 januari 2007
Founder skrev:
Attiralj skrev:
tobi skrev:
Jadu.. har några polare som spelar wow å tibia dom är ju fan fast går aldrig ut längre lr något..

ställ krav på pojken det skulle jag göra om han älskar dig så bör han ju lyssna smile

Jag vet, de lever i sin egna lilla värld och kan inte göra något annat än spela dator typ..
Men klart han lyssnar, Förutom det här med datorn, så är det bara positivt att vara sambo, man blir behandlad som en prinsessa =O) Behöver inte ens laga mat längre wink Så jag ska nog inte klaga egentligen!

Vill han spela det så låt han göra det... smile Man måste få göra sådant man tycker om,... om man börjar sätta för mycket regler o klaga för mycket finns det risk att du får en omvänd effekt sad

Förr eller senare tröttnar han... eller i värsta fall så hittar han ett nytt spel smile

Näe men seriöst, jag tror dom flesta killar går igenom en spel fas då man sitter dygnet runt o bara lirar för det är så sjukt kul... men man kommer över det efter ett tag, alla spel blir tråkiga i längden...

Har spelat quake1 i 10år, fortfarande jävligt kul.. :>

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Köttare
203 Inlägg
28 januari 2007
Attiralj skrev:
Blev i tisdags sambo med min pojkvän. Kanske låter lustigt, men jag fick hans älskarinna med på köpet... Okey, visseligen är älskarinnan en dator, men han sitter ju vid dator non-stop nu! Utöver det här med datorn, så är det verkligen underbart att bo ihop, jag blir behandlad som en prinsessa! Alltid skönt att ha någon att komma hem till efter jobbet! Menmen, jag låter honom hållas ett tag, iaf tills det behöver städas här smile Då ska han få jobba!
Förstår inte hur man kan sitta och spela ett helt dygn i sträck.. World Of Warcraft, jäkla spel..

Jaja, han får la spela sitt spel. Men då kan han ju inte heller gnälla på mig när jag vill göra saker för mig själv, eller?
Har jag fel?

Klart han inte kan ställa krav på dig om du inte gör det på honom... Enkel logik! Sitter han där hela tiden så kan han ju inte tycka att det är speciellt kul att vara med dig...

Frida_
28 januari 2007
Founder skrev:
Attiralj skrev:
tobi skrev:

Klart jag klåter honom spela, jag vet ju att han tycker det är roligt. Och ja, han lär tröttna snart, eller förhoppningsvis spela lite mindre om han en vacker dag får ett jobb. Nu är han ju arbetslös, och då är det bra att han har något att göra.
Men det jag vill ha sagt är att man, fast att man bor ihop, kan känna sig ensam. Han sitter vid datorn med lurarna på, och jag sitter i soffan och kollar på film. Hur kul är det? Hela helgen har gått och han har bara spelat...
Men, nog tjatat om detta, för tillfället är han ju "offline" på spelet, så nu får jag väll passa på att njuta av hans sällskap i soffan! Hajk!

Allvetande uppfinnare
377 Inlägg
29 januari 2007
"semesterstängt på WoW-servern" wink fatta vikken kalabalik....
Senast redigerat av JeyKay (29 januari 2007)

Arbete är en mycket viktig sak, därför ser vi till att spara lite till morgondagen.
http://www.youtube.com/watch?v=li4Yfmkurl0 lyssna, egenproducerad låt..

252 Inlägg
29 januari 2007
Tittade på BF2 statsen då jag denna dag har haft spelet ett år.
144H online = 0,29H/dag   
Om man skulle flytta ut datorn i garaget i stället så man ser att bilen behöver pysslas om åxå?

//Janne

Sök