hazp skrev:
God morgon, e ny här
Satt o bläddra på gorg igår kväll & råka komma in på din projekttåd. Ville läsa lite om kompressor konverteringen då jag funderar på att stoppa i en kompressor i min bil, men hela tråden var så jäkla intressant att jag fastnade till tre i natt - läste igenom hela från början till slut..tog sin lilla tid..Fick reggat mig på gorg idag för o lämna denna komentar, kan inte ha läst hela tråden för att lämna 'ingenting' ;Þ
Tycker det är ett grymt fint bygge och det är helt underbart av dig att du inte gett upp i de motgångar du haft. Dimljusen med hållarna blev kanonbra! Kan hålla med någon tidigare, ser lite konstigt ut med grillen, den är fin som den är men jag tror det blir mycket bättre med huvförlängaren du visade i inlägg #389.
Tyvärr fick jag inte se bilen live i Säve då dom sa det var fullt när jag kom
Men det kommer säkert fler tillfällen, blir så mycket roligare när man läst projekttråden innan man ser den också, så det var kanske tur att jag inte kom in.
//hazp
Hade du kommit hade du bara gått förbi en Röd bil,, nu när du läst tråden är bilen så mycket mer
a Red Love story
Vart ute o kört bilen idag för att leta fel, och upptäckte något konstigt, DAtorn säger att jag har en annan styrenhet än vad som står på Styrenhet ECU lådan!
På Lådan står det AF i slutet men i datorn står det AG, tydligen ska AG funka bättre för det finns fler inställningsmöjligheter i den, det vart också en likadan som jag beställde i onsdags när jag trodde jag hade en AF, vad ska jag göra med AG styrenheten jag beställde från skroten nu då för 1700kr,, ingen nytta att lösa ut den ju.
Så nu använder jag även AF chip på en AG styrenhet, börjar ni bli förvirrade, jag är lite.
Min chip handlare sade idag att han skulle kolla lite i det på måndag, blir att vänta tils på måndag, få se om jag kan få motorn att gå som den ska igen.