Förverkligar min barndomsdröm om en egen sportquattro LWB. Kommer uppdatera lite då och då här. Men för fler bilder och info följ mig på Instagram där bygget går under namnet carprojectsweden.
Håller på att förverkliga min dröm om att äga en sportquattro LWB. Följ gärna bygget här men även på min projekt Instagram carprojectsweden. Kommer uppdatera med bilder här mest. Men på Instagram blir det mer frekvent och mer info.
Rostlagning av dörr samt ombyggnad av insidan påbörjad. Glöm inte bort att följa mig och suporta mig på Instagram carprojectsweden. Jag behöver verkligen all motivation jag kan få i detta 🙏
Det här kan bli spännande! Vad har du tänkt dig för motor/drivlina?
Tanken är att jag skall köpa en "färdig" audi s2. Med förstärkt bak och framvagn samt en välbyggd motor på någonstans runt 800hk. Ta dessa och para ihop med min bil. Men känns väldigt långt borta just nu 🙈😅
Den första dörren börjar likna något nu. Dick en bra bit kvar. Aluminiumet på dörren måste göras om då den blev lite för smal i ena kanten tyvärr. GLÖM inte att kika in på min Instagram carprojectsweden eller följ länken. Stötta å suporta 💪🚘❤ https://instagram.com/carprojectsweden? … ljfz2xeynh