Härligt o se att du fortfarande kämpar på iaf! Hoppas du blir klar snart för ditt eget bästa! Men hoppas att vi får se den på Bug run sen iaf! Fortsätt i den här takten så är du snart klar ska du se!!
Mvh Kalle
tack kalle!!... jaa dää blir väll inte Bugrun mää bilen i år män nästa år kanske, får försöka komma ditt själv i år.. män nästa år såå kanske bilen får hänga mää....
aa hej kompis du får åka med mig om jag får klar på golfen........
Haha hoppas på uppdatering snart!du verkar ligga lite på latsidan nu asså;) Aja kämpa på bara så är du snart klar ska du se!!
Mvh Kalle
ajaja latsidan vet jaa inte men dää har inte funnits plats lr tid föra átt jaaa fyllde 16 onsdags, såå jaa har haft lite att styra i vet du men jaa tänkte att jaa skulle ut i garaget i daa åå fixa lite....
Fint jobb me skärmarna. Jag har själv bytt mina bak på min jetta och den va i ca samma skick som din när jag köpte den på sport lovet i 9an hare tyvär inga bygg bilder men du kan ju kolla på den så som den är nu.
Fint jobb me skärmarna. Jag har själv bytt mina bak på min jetta och den va i ca samma skick som din när jag köpte den på sport lovet i 9an hare tyvär inga bygg bilder men du kan ju kolla på den så som den är nu.
tack såå mycke... tack åå lov att det finns fler som har haft det som jaa men din ser ju faktist inte såå tokig ut tycker jaa... synd bara att du inte hade bilder på det när den var som värst såå jaa hade fått sätt den men jaja det är inte mycke att grina över....
jag tycker åxo att det är lite synd för det hade vart kul nu i efter hand o se tillbaka på den men jag ska nog lacka om den nästa vår för jag blev inte nöjd me lacken.
Haha hoppas på uppdatering snart!du verkar ligga lite på latsidan nu asså;) Aja kämpa på bara så är du snart klar ska du se!!
Mvh Kalle
ajaja latsidan vet jaa inte men dää har inte funnits plats lr tid föra átt jaaa fyllde 16 onsdags, såå jaa har haft lite att styra i vet du men jaa tänkte att jaa skulle ut i garaget i daa åå fixa lite....
Grattis får man väll säga då!!! Fick du nått fint i present då?
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Mvh Kalle
Grattis får man väll säga då!!! Fick du nått fint i present då?
tack såå mycke.... joo dååå lite pengar som vaa uppskatat.. sen ska jaa fåå mer senare i veckan ..
nu efter en lång väntan sååå kommer jaa mää lite mer bilder, det har varit lite slött med arbetet nu ett tag, men jaa kommer i gång i påsk i gen hoppas jaa för det är dåå rosten beräknas vara klart.... men minder snack och mer bilder..... här är några bilder...
jaa nu har jaa börjat lite med att spakla ena skärmen, för att jaa va tvungen att fåå lite miljö ombyte.....:Pmen det står still lite nu eftersom att slipmaskinen gick sönder såå måste införskafa en ny...
börjar att ta fårm nuu.... japp där mää, ska på några lager till... där har jaa också börjat..
japp nu har man börjat studera den lilla rosten på huven och hur jaa ska gå till väga...
men somsakt jaa har ju inte hunni såå långt nu dåå men ska haa kommit betydligt längre nästa gång, och nästa gång kommer uppdateringen efter påsklovet...
tjena nu är det dags att göra en uppdatering på projektet....
har kommit en bit nu och det är inte mycket rost kvar nu att svetsa.... här är lite bilder från påsklovet....
hjulhuset innan lagning...... efter lagning.... innan jaa lagade rosten under gummilisten i baklaukan... efter jaa laga dää.... det är svetsat också men jaa glömde ta kort dåå.. nere vid högra kofångarfestet....
sååå nu är updateringen klar för denna gång... kanske kan vara klar med balken nästa gång... men tack åå hej....