Alla högtryckstvättar jag köpt har inkluderat en skumspruta. Är du säker på att du inte redan har en sådan levererad till din Kärcher? Gör en egen adapter eller lämna tillbaka BT-sprutan.
Alla högtryckstvättar jag köpt har inkluderat en skumspruta. Är du säker på att du inte redan har en sådan levererad till din Kärcher? Gör en egen adapter eller lämna tillbaka BT-sprutan.
Högtrycken är inte ny och jag har ingen koll på tillbehören som kom med från början. Ja tanken att göra adapter själv är lockande men vet inte om jag skulle lyckas med det
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Jag var stressad när jag var på plats. Jag slet åt mig den där adaptern men den hjälper inte alls. Helt fel dimension. Antar att jag behöver en riktig adapter i metall
Jag var stressad när jag var på plats. Jag slet åt mig den där adaptern men den hjälper inte alls. Helt fel dimension. Antar att jag behöver en riktig adapter i metall
Om du var stressad då kan du avstressa genom att lämna tillbaka ditt felköp och sedan börja om.