3614
Sök

Nissan 350Z!!! BAKSÄTE???

314 Inlägg
5 februari 2007
Trådstartare
Tja.. funderar på att byta upp mig nästa sommar och jag undrar om där e baksäte i en Nissan 350z??

Nån som vet ungefär vad det skulle kosta att försäkra en 350Z för en man som e 68?

Nån som har en 350z som kan veta ungefär??

674 Inlägg
5 februari 2007
inget baksäte
Senast redigerat av vaughn (5 februari 2007)

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
5 februari 2007
angående försäkringen så är det bara å leta reda på ett regg nr. och gå in på valfritt försäkringsbolags sida och kolla

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners

137 Inlägg
6 februari 2007
Bara ringa och kolla med försäkringsbolaget, är lättast. Tycker jag, btw en polare som har en sån cab. Riktigt trevlig bil!

"Shackle-razzle-futzal-craz"

DFFL
9 020 Inlägg
6 februari 2007
http://www.lextreme.com/pul/IMG_1693.jpg
Googlade lite.
Senast redigerat av FireTraXX (6 februari 2007)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

AT Däck
501 Inlägg
23 september 2007
1290 kr i månaden betalar jag för min 350 z o insplanet sa att det var det billigaste dom kunde hitta ... ska nämna att den står på min far o han har full bonus lr vad det heter så det e svindyrt o försäkra dom

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se

58 Inlägg
23 september 2007
Här var det gott om försäkringsbedrägeri.

Ingen som reflekterat över att om ni inte kan betala försäkringen så skall ni inte ha bilen?
Senast redigerat av azathoth (23 september 2007)

1 798 Inlägg
23 september 2007
de där insplanet litar ja inte ett skit på ja skulle ha hjälp av dem en gång me billigaste försäkringen. Ja sa ja ville vänta me deras erbjudande. JA ringde runt till kanske två andra o de var billigare så inplanet hittar inte de billgaste. Så håller ja me om att ska man ha en bil ska den stå på en själv

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

Lokförare
126 Inlägg
23 september 2007
azathoth skrev:

Ingen som reflekterat över att om ni inte kan betala försäkringen så skall ni inte ha bilen?

Försäkringsbedrägeri? för att den står på föräldrarna?

Mitt försäkringsbolag sa åt oss att göra så för att de skulle bli billigare big_smile

Så länge man bor hemma hos föräldrarna är de lugnt wink

Saab 900 Aero -96

804 Inlägg
23 september 2007
robert_87 skrev:
azathoth skrev:

Försäkringsbedrägeri? för att den står på föräldrarna?

Mitt försäkringsbolag sa åt oss att göra så för att de skulle bli billigare big_smile

Så länge man bor hemma hos föräldrarna är de lugnt wink

Skenförsäkring. Händer något är de ofta snabba med att neka ersättning.

2 655 Inlägg
23 september 2007
Det blir ju lagom kul om det skulle hända något med bilen och bilen står på föräldrarna och sonen kör.. Har man otur så får man inte ut någon ersättning..

5 198 Inlägg
23 september 2007
Hur ska dom kunna bevisa att man inte bara lånat bilen...

804 Inlägg
23 september 2007
gamlingen skrev:
Hur ska dom kunna bevisa att man inte bara lånat bilen...

Oftast kör inte mormor/morfar 350z eller andra sportiga bilar. Har för mig det har hänt folk här på garaget med att de inte fått ersättning när de kvaddat sina skenförsäkrade bilar.

5 198 Inlägg
23 september 2007
då är det upp till försäkrings bolaget å bevisa att inte gamla agda på 80 år äger den .....min svärfar skulle lätt köpa en  sportbil om han hade råd,, han är över 70

bara överklaga det tills dom kommer med konkreta bevis
Senast redigerat av gamlingen (23 september 2007)

5 198 Inlägg
23 september 2007
ja hur som helst så är det för dyrt för ungdomar å ha bil...

804 Inlägg
23 september 2007
gamlingen skrev:
ja hur som helst så är det för dyrt för ungdomar å ha bil...

Jag är 22, bilen står på mig och sammanlagt kostar den mig nästan 6000kr/månad, jag klagar inte för det. Bara att betala och se glad ut. Kan man inte betala får man köpa en bil man har råd med. roll

1 067 Inlägg
23 september 2007
Oavsett vad de lovar när du tecknar försäkringen så kan du lita på att om de hittar något för att hålla inne slantarna så tar de den..

Nätet är fullt av historier.

58 Inlägg
23 september 2007
Suck när ska alla 20åringar inse att försäkringen är en del av bilägandet.

Har du inte råd, köp den inte.

Kom inte med några snyfthistorier sen när ni lagt er sportbil i diket och inte får en slant av förskringsbolaget.

2 230 Inlägg
23 september 2007
det dära med att folk gnäller på att folk sätter sin bil på föräldrarna är väll upp till var och en.. coh bor man hemma som sagt så spelar det ju ingen roll fota dom kan bevisa att det inte är massa/pappas bil.. utan att det är barnets bil. och vissa kanske har hur mycket pengar som helst i månaden att äga en bil. för menar bara en 740 kostar ju typ 4000kr i trafik om året å menar det är ju en helt vanlig bil. och man vill ju helst ha helförsäkring på en bil om den kostar lite att köpa och då kanske man stälelr den på färldrarna tills man har den inkomsten att man kan ha den på sig själv.

så kan det vara då det inte blev som det skulle

Evolution Garage
1 299 Inlägg
23 september 2007
Så länge man bor hemma får man låna sina föräldrars bil, MED försäkring, å har man en svindyr bil så är man korkad om man sätter den på sig själv innan man är 25.
Många äldre män har sportbilar, så det är inte alls något ovanligt. Så alla duktiga viktigpettrar får gärna pröjsa å se glada ut, men skit i om vi 20 åringar vill ha våran drömbil sätter den på våra föräldrar eller inte.

Sky´s the limit...

Sök