Tjena, skulle vilja sänka min Audi a4 b7, men vill inte lägga ner tusenlappar och vill heller inte kapa. Jag googlade runt lite och hittade ”fjäderklämmor” för att sänka och höja bilen med. Har någon haft någon erfarenhet om dessa? Är de något att ha eller bara skit?
Tjena, skulle vilja sänka min Audi a4 b7, men vill inte lägga ner tusenlappar och vill heller inte kapa. Jag googlade runt lite och hittade ”fjäderklämmor” för att sänka och höja bilen med. Har någon haft någon erfarenhet om dessa? Är de något att ha eller bara skit?
Tack
Utan tvekan rent skräp i sammanhanget! Undvik denna lösning!
The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan... Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare): https://www.instagram.com/rov_sweden/
Tack
Är det en A-traktor du vill tyskstuka? Hur gammal är du?
Tack
Är det en A-traktor du vill tyskstuka? Hur gammal är du?
Japp, sonens A traktor. Den går ju förhoppningsvis bara i 30km/h. Blir inte lika lindrigt på fjädringen.
Tattarsänkning på riktigt. Sänkt (oavsett metod) kräver också hjulinställning för att inte slita däcken snett. Känns ju sådär att kosta på för tattarsänknkng som också måste bort för bilprovningen...
Den ska vara straffsänkt och få vägegenskaper som en skev skateboard ungefär. Vill man ta död på ungen är detta ett mycket bra sätt! Sen att den ska "förhoppningsvis" göra max 30 km/h? Nja... Med lite knapptryckningar så gör den säkert +180 km/h. Då är det bra om den har en korrekt fjädring...
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!