Sverigedemokraterna kommer säkert komma in i riksdagen nästa val.
Grejjen är att folk röstar på dom för att visa missnöjje med sveriges invandrarpolitik och för att man är förbannad över att inga andra partier vågar prata invandrarfrågor.
Jag tycker det är riktigt crap stil att ta in massa folk och sedan sätta dom i ghetton och sen dessutom inte kunna fixa jobb åt dom.
Sen har vi ju den här roliga skandalen med Iraks ambassad också. Jättefint av dom att dela ut 27.000 pass till folk med falsk identitet. JÄTTEBRA. Jag säger inte att 100% av dom är dåliga, men man behöver inte vara einstein för att inse att många av dom som fick nya pass (läs: ny identitet) är kriminella som nu slipper straff eftersom dom inte är samma person längre. Det var inte BARA irakier dessutom, dom gav ut till massa olika folkslag, bara man hade cashen.
Det är ett jävla daltande tycker jag, det ända som kommer hända är att vi kommer säga åt ambassadören att han varit taskig, och sen händer det inget mer. SÅ
TYPISKT PASSIVA SVERIGE.
Norge är i sin tur förbannade på Sverige, och det har dom fan rätt att vara. Dom har sagt att alla med falska pass kommer landsförvisas, HELT RÄTT.
Hade detta skett innan valet hade SD fått MÅNGA fler röster. Inte för att SD på något sett är ett vettigt parti överhuvudtaget, utan just för att dom vågar dra upp invandrarfrågan.
Det är inge fel på invandrare i sig, det är bara så att Sverige suger på att ta hand om dom när dom väl kommer hit. Man är inte snäll bara för att man tar emot dom och sen sätter dom på bidrag. Man är snäll när man grejjar normala liv åt dom, dvs jobb och vettig bostad (inte i något ghetto).
Nu tycker säkert många att jag är rasist eller nått, men dom kan kyssa mig i arslet, för jag är inte helsvensk själv.