Min första bil var/är en Opel Vectra -90! HELT KLART VÄRD PENGARNA! Köpte den av en polare för cirka 3 år sedan och har gått igenom besiktningen 3 ggr med blankt papper, med tanke på en bil för 4000 kr så är blankt papper 3 ggr jävligt bra. Bara synd att de rostar så!:S Han får gå ett tag till medans golfen står i garaget och renoveras!
Senast redigerat av rideharddiefree (4 juni 2007)
Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt! Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver
jag hade en Opel Kadett 1.8 (finns på min sida) lite speciell fick vi reda på sen hihi...hade den i 3 år mycket nöjd va jag med den... pigg å rolig va den...synd att man inte hade pengar till att leka lite med styling på den...saknar den som fn... bytade in den när ja köpte min celica..när jag fick reda på att han sålt den 2 dar senare grät jag faktist men vet att den rullar i gislaved å att de e en tjej som har den hoppas hon sköter den lika bra som jag gjorde men de e tur att den inte e nämre hatar se när de förfaller....
Volvo 944 -94 GL/SE, Mblå Satan va fin den e i lacken... Den har gått 36000 låååååånga mil. Delvis av lantmännen i halland och en dam i 50års åldern... Så den går fortfarande som en klocka kan jag lova!.. Bara en sak ja saknar!.. R-Sportklädsel! någon som vet var man kan köpa? (A)
Jag hade en rar Volvo Amazon -66. Stod ock fixa den en hel sommar, tills min far bestämde sig för att vi inte hade plats för den.. skroten nästa Har inte förlåtit honom för de än idag! De va min första kärlek de!
Opel Kadett Caravan -88, aknar den inte..värsta bilen som jag haft. Skrotad
Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
beror på hur man ser det, fick ärva pappas Passat kombi-97 som jag körde 1.5år med många dyralagningar innan jag gav upp och köpte min första bil.
En seat Toledo 1.8 från 97, bästaste bästa bilen men så igår så valde en tjej att köra på vänster sida i en kurva medans hon mekade med plånboken. Så nu sitter jag för mig själv och gråter inombords i väntan på skrotdomen. Ska lätt köpa en ny likadan, kanske större motor om jag hittar.
Kan ju va kul att se vad folk säger om första "kärleken"!
Min första var en 740 Turbo -89 Lekte lite för mkt med den så toppen gick lite titt som tätt och bakdäcken var mer slicks än gatdäck. Men men, kul förstabil var det iaf. Har den inte kvar, hade den väl i 2 år eller nåt, saknar den inte speciellt mkt faktiskt, även fast den är lite speciell pga att det var första bilen o så.