3025
Sök

Troendekristna

Sleeper
3 084 Inlägg
4 mars 2007
Trådstartare
#21
spunk_totte skrev:
Slovenian skrev:
Ja det var ju en mycket mogen tråd ....
för nu måste ni ju skriva om er påhittade bok ^^, ROFLMAO!
Håller med dig till fullo, men trådskaparen är nog inte så gammal.
erhmm sa ju att den var mogen (ironiskt) och ja jag fick fnatt när man började tänka på det.
nej jag är inte så gammal är 19 år ung ja smile
Senast redigerat av Sushikocken (4 mars 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
4 mars 2007
#22
De ända ja tror på e ödet.. att allt typ händer av någon konstig anledning!

Två ord räcker, SAAB knäcker

draminbil.nu
1 382 Inlägg
4 mars 2007
#23
Kanske är jag efter men hittades Jesus kista för ett tag sedan? Vart hur när? smile
Blev väldigt intresserad av det!

Sedan måste jag bara fråga vad meningen med denna tråden är?


524 Inlägg
4 mars 2007
#24
Chansen att jorden och allt liv skapats, med tanke på allt som ska till. Rätt temp, rätt molekyler och förenigar, all jäääävla slump som ska till..... Den chansen är lika stor som:

Som att en jumbojet ligger nerplockad i alla små delar på ett fält och att en stor storm blåser i hop alla delar till en fungerande jumbojet...
Forskade om de när vi läste på högskolan,,,, Får hänvisa till nån jävla dokumentär, kommer ej ihåg vad den hette. Men sant är det. Tänk på de.


4 554 Inlägg
4 mars 2007
#25
hmm ja får faktis hålla med dom icke troende.. hela bibeln ärju bra skum.. inte minst dom andra religionerna.. menmen.. dom får la tro va dom vill.. allt tar sin tid och smälta vissa inser saker fortare andra gör de inte å gör jihad...

401 Inlägg
4 mars 2007
#26
verkligen mogen tråd måste jag hålla med om.

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
4 mars 2007
#27
hur moget är det att säga att dom är dumma i huvudet som tror på det??
Låt dom tro om dom vill.. för grejen är den att dom kan inte bevisa att det är sant mer än genom bibeln och du kan absolut inte bevisa att det inte stämmer.. så låt folk tro på vad dom vill??

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
4 mars 2007
#28
Aerodynamik skrev:
Slovenian skrev:
Varför inte tro på något? Världen är inte en fin liten musikal där alla är glada och dansar. Hårda tider kommer alltid, alltid bra att ha något att luta sig tillbaka på.

Sedan, tror du helt seriöst att det inte finns något mer än livet? Efter vi dör tar allt slut, punkt slut? Med tanke på hur komplicerat allt är så skulle iallafall jag inte säga att det är så att allt tar slut.

Sedan tolkar ju alla olika. Jag tror personligen inte på en liten gubbe som sitter och bestämmer, utan som många andra idag så anser jag att det måste finnas något större än detta.
Om livet är hårt börjar jag inte be till gud.
Ditt liv har kanske bara inte varit till räckligt hårt ännu för att du ska ha haft behov av ngt högre att stötta dig mot?

När vi krockade i höstas så bad jag inom mig när vi låg på asfalten till alla högre väsen jag kunde komma på för stunden att vi båda, sambon å jag skulle klara det å bli hela igen.
Det kanske inte påverkade det hela men det kändes jäkligt bra förstunden iaf att kunna luta sig mot det då jag hade väldigt ont å svårt att andas å sambon som låg vid sidan om var blodig i ansiktet å hade väldigt ont i rygg och bäcken.
Då var jag väldigt liten på jorden....

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

337 Inlägg
4 mars 2007
#29
GrebyAxel skrev:
Chansen att jorden och allt liv skapats, med tanke på allt som ska till. Rätt temp, rätt molekyler och förenigar, all jäääävla slump som ska till..... Den chansen är lika stor som:

Som att en jumbojet ligger nerplockad i alla små delar på ett fält och att en stor storm blåser i hop alla delar till en fungerande jumbojet...
Forskade om de när vi läste på högskolan,,,, Får hänvisa till nån jävla dokumentär, kommer ej ihåg vad den hette. Men sant är det. Tänk på de.
Det är ju kanske sant. Men titta på hur lång tid det har tagit att bilda denna värld. Tellus har inte haft liv så hemskt länge om man tittar på hur långt jorden har existerat. Denna värld har skapats efter miljarders miljarder år. Det är en del, och nu (enligt min mening) har vi haft turen att det blivit precis de förshållanderna som det krävs för att liv ska kunna existera.

- Jag tror på slumpen och att vi har lika stor mening på jorden som en liten insekt, nämligen föröka oss och få våran art att få mer makt.

- Och sedan finns det ju (som någon sa innan) massor av "fel" i bibeln, som inte stämmer helt. Det finns ju 4 evangelier i bibeln, men dessa 4 valdes ut av massor av andra evangelier. Det finns alltså inte bara 4 st. Ett antal människor VALDE UT de bästa evangelierna och satte ihop dem.

- Skaparna till religioner är makthavande personer som vill hålla folk lungna. I bibeln sägs ju att man ska vara "snäll" blablabla..... Dem skapar fruktan. Är dem inte snälla så kommer dem till helvetet. Och för i tiden så visste man ju inte bättre.

- Om jag träffar en kristen person och börjar diskutera med han/hon så brukar jag dra detta påstående:

Kristna säger ju att Gud är allsmäktig och helt igenom god. Men varför finns då ondska i världen?
Första alternativet: Gud kan men vill inte lösa allt det onda. Då är Gud inte god
Andra alternativet: Gud vill men kan inte lösa det onda. Då är gud inte allsmäktig
Tredje alternativet: Gud Varken kan eller vill lösa det onda. Då är gud inte god och inte allsmäktig
Fjärde alternativet: Gud kan och vill lösa det onda. Men varför gör han inte det då?

Detta visar att gud icke existerar enligt mig. Nu kommer kristna att dra fram det där med fria viljan, att gud vill att man själv ska välja at tro på gud eller inte. Att han inte vill visa sig eller göra "under" för då måste ju alla människor tro på han. Men detta tycker jag är ännu en bortförklaring som kristna kommer på lite här och var när någon kritiserar dem.



MVH Reggan (En person som fick MVG på sitt ateist arbete för en religiös lärare tongue)

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

Vw trimmare
2 995 Inlägg
4 mars 2007
#30
Markus_C skrev:
Desto mer jag tänker på universum och vad som finns där så blir jag mer övertygad om att det måste finnas någon form utav övernaturligt som styr. Alla forskare pratar om att universum är oändligt dvs det finns varken någon början eller slut. Men enligt fysikens alla lagar som härskar på jorden så finns det ingen förklaring till detta. Vilket mitt huvud inte kan acceptera. Precis som i akvariet som jag har så finns det begränsningar på den yta som fisken kan vistas på och det måste det finnas i rymden också. Men utan för dem vad finns där och utan för det. Och vad gör oss till smartare gällande tro och religion i dag än vad vi var för 2000 år sedan? Se bara på pyramiderna det hade dagens ingenjörer aldrig redat ut utan att få använda sig utav de motordrivna ting som vi har i dag. Även om allt med religion inte är så realistiskt så finns det stunder i livet som man uppskattar att den finns där för en.
det är just därifrån tron komemr att människans hjärna har begränsningar!

Sätt dig en stund och fundera på universums storlek din hjärna får kortslutning ingen början inget slut du kan inte acceptera det tänker du för länge blir du galen...samma gäller döden
människan vet inte hur död känns du vet ignenting om vad som hände innan du föddes eller hur? samma tillstånd kommer garanterat i döden och det tar man itne skada av.....
även om universum har ett slut kan din hjärna itne acceptera det för det finns alltid något bakom slutet! därför vill jag påstå att människanb hittat på detta för att ha ett lugn inför döden man vet att man ska någonstans må så hända kan också hända att man helt enkelt dör precis som innan man är född man vet ingenting om ingenting.....


blacken
4 mars 2007
#31
Reggin skrev:
GrebyAxel skrev:
Chansen att jorden och allt liv skapats, med tanke på allt som ska till. Rätt temp, rätt molekyler och förenigar, all jäääävla slump som ska till..... Den chansen är lika stor som:

Som att en jumbojet ligger nerplockad i alla små delar på ett fält och att en stor storm blåser i hop alla delar till en fungerande jumbojet...
Forskade om de när vi läste på högskolan,,,, Får hänvisa till nån jävla dokumentär, kommer ej ihåg vad den hette. Men sant är det. Tänk på de.
Det är ju kanske sant. Men titta på hur lång tid det har tagit att bilda denna värld. Tellus har inte haft liv så hemskt länge om man tittar på hur långt jorden har existerat. Denna värld har skapats efter miljarders miljarder år. Det är en del, och nu (enligt min mening) har vi haft turen att det blivit precis de förshållanderna som det krävs för att liv ska kunna existera.

- Jag tror på slumpen och att vi har lika stor mening på jorden som en liten insekt, nämligen föröka oss och få våran art att få mer makt.

- Och sedan finns det ju (som någon sa innan) massor av "fel" i bibeln, som inte stämmer helt. Det finns ju 4 evangelier i bibeln, men dessa 4 valdes ut av massor av andra evangelier. Det finns alltså inte bara 4 st. Ett antal människor VALDE UT de bästa evangelierna och satte ihop dem.

- Skaparna till religioner är makthavande personer som vill hålla folk lungna. I bibeln sägs ju att man ska vara "snäll" blablabla..... Dem skapar fruktan. Är dem inte snälla så kommer dem till helvetet. Och för i tiden så visste man ju inte bättre.

- Om jag träffar en kristen person och börjar diskutera med han/hon så brukar jag dra detta påstående:

Kristna säger ju att Gud är allsmäktig och helt igenom god. Men varför finns då ondska i världen?
Första alternativet: Gud kan men vill inte lösa allt det onda. Då är Gud inte god
Andra alternativet: Gud vill men kan inte lösa det onda. Då är gud inte allsmäktig
Tredje alternativet: Gud Varken kan eller vill lösa det onda. Då är gud inte god och inte allsmäktig
Fjärde alternativet: Gud kan och vill lösa det onda. Men varför gör han inte det då?

Detta visar att gud icke existerar enligt mig. Nu kommer kristna att dra fram det där med fria viljan, att gud vill att man själv ska välja at tro på gud eller inte. Att han inte vill visa sig eller göra "under" för då måste ju alla människor tro på han. Men detta tycker jag är ännu en bortförklaring som kristna kommer på lite här och var när någon kritiserar dem.



MVH Reggan (En person som fick MVG på sitt ateist arbete för en religiös lärare tongue)
Greby Axel har nog lite rätt i sina funderingar. att liv har uppstått av en slump är ganska långsökt.  Man kan göra om hans analogi.  Om man skulle ta exempelvis en bil och skruva ner den i molekyler samt lägga allt i en stor låda eller nåt och skakar om den under en lång tidsrymd så ska bilen förr eller senare sättas ihop igen?. Inte speciellt troligt eller snarare helt omöjligt är nog det rätta svaret!.  Och sedan bara för att man inte kan se något, innebär det att det inte finns?.  Te:x att jag inte kan se en individs intelligens innebär det att han inte har någon?

250 Inlägg
4 mars 2007
#32
blacken skrev:
Reggin skrev:
GrebyAxel skrev:
Chansen att jorden och allt liv skapats, med tanke på allt som ska till. Rätt temp, rätt molekyler och förenigar, all jäääävla slump som ska till..... Den chansen är lika stor som:

Som att en jumbojet ligger nerplockad i alla små delar på ett fält och att en stor storm blåser i hop alla delar till en fungerande jumbojet...
Forskade om de när vi läste på högskolan,,,, Får hänvisa till nån jävla dokumentär, kommer ej ihåg vad den hette. Men sant är det. Tänk på de.
Det är ju kanske sant. Men titta på hur lång tid det har tagit att bilda denna värld. Tellus har inte haft liv så hemskt länge om man tittar på hur långt jorden har existerat. Denna värld har skapats efter miljarders miljarder år. Det är en del, och nu (enligt min mening) har vi haft turen att det blivit precis de förshållanderna som det krävs för att liv ska kunna existera.

- Jag tror på slumpen och att vi har lika stor mening på jorden som en liten insekt, nämligen föröka oss och få våran art att få mer makt.

- Och sedan finns det ju (som någon sa innan) massor av "fel" i bibeln, som inte stämmer helt. Det finns ju 4 evangelier i bibeln, men dessa 4 valdes ut av massor av andra evangelier. Det finns alltså inte bara 4 st. Ett antal människor VALDE UT de bästa evangelierna och satte ihop dem.

- Skaparna till religioner är makthavande personer som vill hålla folk lungna. I bibeln sägs ju att man ska vara "snäll" blablabla..... Dem skapar fruktan. Är dem inte snälla så kommer dem till helvetet. Och för i tiden så visste man ju inte bättre.

- Om jag träffar en kristen person och börjar diskutera med han/hon så brukar jag dra detta påstående:

Kristna säger ju att Gud är allsmäktig och helt igenom god. Men varför finns då ondska i världen?
Första alternativet: Gud kan men vill inte lösa allt det onda. Då är Gud inte god
Andra alternativet: Gud vill men kan inte lösa det onda. Då är gud inte allsmäktig
Tredje alternativet: Gud Varken kan eller vill lösa det onda. Då är gud inte god och inte allsmäktig
Fjärde alternativet: Gud kan och vill lösa det onda. Men varför gör han inte det då?

Detta visar att gud icke existerar enligt mig. Nu kommer kristna att dra fram det där med fria viljan, att gud vill att man själv ska välja at tro på gud eller inte. Att han inte vill visa sig eller göra "under" för då måste ju alla människor tro på han. Men detta tycker jag är ännu en bortförklaring som kristna kommer på lite här och var när någon kritiserar dem.



MVH Reggan (En person som fick MVG på sitt ateist arbete för en religiös lärare tongue)
Greby Axel har nog lite rätt i sina funderingar. att liv har uppstått av en slump är ganska långsökt.  Man kan göra om hans analogi.  Om man skulle ta exempelvis en bil och skruva ner den i molekyler samt lägga allt i en stor låda eller nåt och skakar om den under en lång tidsrymd så ska bilen förr eller senare sättas ihop igen?. Inte speciellt troligt eller snarare helt omöjligt är nog det rätta svaret!.  Och sedan bara för att man inte kan se något, innebär det att det inte finns?.  Te:x att jag inte kan se en individs intelligens innebär det att han inte har någon?
Om man sätter en apa att skriva slumpvis olika tecken på en skrivmaskin i 12 miljarder år (vilket är den vedertagna siffran på universums ålder har jag för mig) tror du då inte att han nånstans har lyckats skriva Dostojevskij's krig och fred av ren slump? Det tror jag....

Sen att det finns en skapare är ju helt klart, inget blir ju skapat utan nån som skapar, i det här fallet är det de enda vi känner som inte kan förstöras, bara ändras...just de, naturen.

Sen ska man kanske inte klanka ned på tron, den hjälper många som har det svårt, Alkoholister, Folk som krockat och ligger på asfalten och är rädd och så vidare...
Senast redigerat av newkie (4 mars 2007)

------------------------------------------------------
ICQ: 15322608 MSN: Newkiepc@hotmail.com

blacken
4 mars 2007
#33
newkie skrev:
blacken skrev:
Reggin skrev:

Det är ju kanske sant. Men titta på hur lång tid det har tagit att bilda denna värld. Tellus har inte haft liv så hemskt länge om man tittar på hur långt jorden har existerat. Denna värld har skapats efter miljarders miljarder år. Det är en del, och nu (enligt min mening) har vi haft turen att det blivit precis de förshållanderna som det krävs för att liv ska kunna existera.

- Jag tror på slumpen och att vi har lika stor mening på jorden som en liten insekt, nämligen föröka oss och få våran art att få mer makt.

- Och sedan finns det ju (som någon sa innan) massor av "fel" i bibeln, som inte stämmer helt. Det finns ju 4 evangelier i bibeln, men dessa 4 valdes ut av massor av andra evangelier. Det finns alltså inte bara 4 st. Ett antal människor VALDE UT de bästa evangelierna och satte ihop dem.

- Skaparna till religioner är makthavande personer som vill hålla folk lungna. I bibeln sägs ju att man ska vara "snäll" blablabla..... Dem skapar fruktan. Är dem inte snälla så kommer dem till helvetet. Och för i tiden så visste man ju inte bättre.

- Om jag träffar en kristen person och börjar diskutera med han/hon så brukar jag dra detta påstående:

Kristna säger ju att Gud är allsmäktig och helt igenom god. Men varför finns då ondska i världen?
Första alternativet: Gud kan men vill inte lösa allt det onda. Då är Gud inte god
Andra alternativet: Gud vill men kan inte lösa det onda. Då är gud inte allsmäktig
Tredje alternativet: Gud Varken kan eller vill lösa det onda. Då är gud inte god och inte allsmäktig
Fjärde alternativet: Gud kan och vill lösa det onda. Men varför gör han inte det då?

Detta visar att gud icke existerar enligt mig. Nu kommer kristna att dra fram det där med fria viljan, att gud vill att man själv ska välja at tro på gud eller inte. Att han inte vill visa sig eller göra "under" för då måste ju alla människor tro på han. Men detta tycker jag är ännu en bortförklaring som kristna kommer på lite här och var när någon kritiserar dem.



MVH Reggan (En person som fick MVG på sitt ateist arbete för en religiös lärare tongue)
Greby Axel har nog lite rätt i sina funderingar. att liv har uppstått av en slump är ganska långsökt.  Man kan göra om hans analogi.  Om man skulle ta exempelvis en bil och skruva ner den i molekyler samt lägga allt i en stor låda eller nåt och skakar om den under en lång tidsrymd så ska bilen förr eller senare sättas ihop igen?. Inte speciellt troligt eller snarare helt omöjligt är nog det rätta svaret!.  Och sedan bara för att man inte kan se något, innebär det att det inte finns?.  Te:x att jag inte kan se en individs intelligens innebär det att han inte har någon?
Om man sätter en apa att skriva slumpvis olika tecken på en skrivmaskin i 12 miljarder år (vilket är den vedertagna siffran på universums ålder har jag för mig) tror du då inte att han nånstans har lyckats skriva Dostojevskij's krig och fred av ren slump? Det tror jag....

Sen att det finns en skapare är ju helt klart, inget blir ju skapat utan nån som skapar, i det här fallet är det de enda vi känner som inte kan förstöras, bara ändras...just de, naturen.

Sen ska man kanske inte klanka ned på tron, den hjälper många som har det svårt, Alkoholister, Folk som krockat och ligger på asfalten och är rädd och så vidare...
Den risken att apan skulle lyckas med en sådan bedrift är ganska osannolikt.  Ur kaos så kan du bara få kaos. Ser man saker och ting ur en dimension så kan det det gå med det mesta, men det finns minst tre dimensioner.

Sleeper
3 084 Inlägg
4 mars 2007
Trådstartare
#34
GrebyAxel skrev:
Chansen att jorden och allt liv skapats, med tanke på allt som ska till. Rätt temp, rätt molekyler och förenigar, all jäääävla slump som ska till..... Den chansen är lika stor som:

Som att en jumbojet ligger nerplockad i alla små delar på ett fält och att en stor storm blåser i hop alla delar till en fungerande jumbojet...
Forskade om de när vi läste på högskolan,,,, Får hänvisa till nån jävla dokumentär, kommer ej ihåg vad den hette. Men sant är det. Tänk på de.
har också hört det men universum är oändligt om du tar nåt som är så Pyttte pytte pytte liten chans * oändligheten så kommer det ju inträffa tex så finns det ju oändligt många som ser exakt likadana ut som oss talar likadant heter likadant rör sig exakt likadant någonstans där ute ta ofattbart liten chans* oändligheten så kommer det inträffa!

och Ludde_mannen läs första inlägget i tråden =P

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Maizer
4 mars 2007
#35
Det är ju bevisat att det är 0% chans att det är Jesus grav. Så bibeln behöver nog inte skrivas om ska du se.

Sleeper
3 084 Inlägg
4 mars 2007
Trådstartare
#36
Maizer skrev:
Det är ju bevisat att det är 0% chans att det är Jesus grav. Så bibeln behöver nog inte skrivas om ska du se.
har jag inte hört något om men ok...

ps. alla ni andra som tar illa upp, ta inte åt er då. Jag hade bara behov av att skriva av mig! och ja det var en sarkastisk tråd.. började skriva att tråden var "mogen" behöver man väl inte påpeka det right?
Senast redigerat av Sushikocken (4 mars 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

draminbil.nu
1 382 Inlägg
6 mars 2007
#37
Sushikocken skrev:
och Ludde_mannen läs första inlägget i tråden =P
Har inte hört något om det, så det var menat som en fråga för att få det bekräftat smile
Du har inte en länk till nått ställe med lite mer info eller något sådant?


Fukttekniker
100 Inlägg
8 mars 2007
#38
Att tro på Gud anses helt okej, men att tro på spöken, då blir man idiotförklarad!! Tycker det rimmar illa.


Smack that ass!!
2 953 Inlägg
8 mars 2007
#39
Magnus9-3 skrev:
Att tro på Gud anses helt okej, men att tro på spöken, då blir man idiotförklarad!! Tycker det rimmar illa.
jag tror på spöken hehe smile vet inte varför de har jag alltid gjort sen tror jag inte de lilla minsta på gud

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

873 Inlägg
8 mars 2007
#40
xorox_88 skrev:
Magnus9-3 skrev:
Att tro på Gud anses helt okej, men att tro på spöken, då blir man idiotförklarad!! Tycker det rimmar illa.
jag tror på spöken hehe smile vet inte varför de har jag alltid gjort sen tror jag inte de lilla minsta på gud
Jag tror inte på något jag inte kan bevisa.

Därmed tycker jag det är helt OK att folk får tycka vad de själva vill.
Och till skillnad från de flesta tycker jag inte det är löjligare att tro på spöken än att tro på någon Gud.
Samma sak i min bok. Nästan mer logiskt att våra sinnen kan uppleva något som kan beskrivas som ett spöke än Gud faktiskt. Mer logiskt att det skulle existera också.


Vad jag inte klarar av är alla puckon som alltid ska försöka tvinga på sig sin snevridna ideologi på andra utan att de självmant visat intresse för detta!


Religion är ett mänskligt påfund. Och jag finner det skrattretande när folk ska försöka "upplysa" en och man frågar dem "Varifrån har du fått denna visdom? Livserfarenhet? Har du bildat din tro själv?"
Och de svarar "Eh... jag läste det i en bok och sedan gör jag som snubben i kyrkan som har större hatt än mig säger!".... men grattis, väldigt fritänkande.

Sedan att de avslutar med "Om du inte tror på min Gud kommer du brinna i helvetet hädare!"
Gör ju inte annat än att idiotförklara dem.

Om det nu finns en Gud har jag svårt att tro att denna hemska människa (Religions påtvingaren då) skulle "dömmas" i bättre favör än den som levt ett rättmäktigt liv och varit god mot sina medmänniskor, bara för att han valt att "tro" på Gud?
Fullkomligt befängt att någon som levt som en jävel hela livet har större chans än en vänlig icke-troende att komma in i paradiset bara för att han tror och ber om förlåtelse.

Står ju faktiskt i bibeln att de som inte tror ska vandra förvirrade i evigt mörker. Men de som tror kan få syndernas förlåtelse på sin dödsbädd och komma till himlen. Väldigt behändigt...


Något så dumt kan inte en universums skapare komma på, det krävs en otroligt korkad människa för detta (flera faktiskt).
Om Gud mot förmodan tänker på detta barnsliga omogna sätt vill jag nog inte ha med hans/hons/dets himmel att göra ändå.


Men tja. Jag är inte stängd för någon möjlighet.
Att det finns en Gud, att vi alla är Aliens i en myrfarm... allt är möjligt.
Men jag tror inte på det förens det bevisats.
Kul att fabulera dock wink

Don't get mad, get even.


Sök