3421
Sök

Behöver hjälp med att få fram effekt information till min bil

18 Inlägg
6 mars 2007
Trådstartare
Hej jag har en saab 9000cse 2,3T på 225 hästar och det är en jubileumsmodell.
Hästkrafterna har jag å jag kommer ihåg att jag har sett mitt vridmoment någonstans men har ingen aning om var det va:S

Så jag skulle vara väldigt tacksam om någon skulle kunna hjälpa mig med att få fram uppgifter om vad jag har för vrid i bilen.

Livet är bara en lek

2 665 Inlägg
6 mars 2007
HAr du kollat på saab.se eller på trimfirmorna de brukar ange orginal och efter trim, har du googlat?? har du ens försökt ta reda på det själv??

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

169 Inlägg
6 mars 2007
t.ex. www.maptun.com å leta fram din bil å sen ta t.ex. steg 1 å sen Nm  så får du fram orginal och efter trimming...

//Jonas

1 019 Inlägg
6 mars 2007
342 Nm har du om du har en 225 hästare.

18 Inlägg
6 mars 2007
Trådstartare
haha tackar garfield det var jävligt schysst. Å rickard jag har sökt själv men inte precis så att jag har tagit det megaseriöst å man kan väl få lata sig ibland.
volvo_850 jag har kollat där innan när jag leta bra chip å där fanns info för orginal då, men nu hittar jag den inte=( det var den sidan jag snackade om men jag kom inte på va den hette men det verkar som att dem har gjort om sidan lite. Garfield tack ännu en gång

Livet är bara en lek

18 Inlägg
6 mars 2007
Trådstartare
jag har fått det svar jag vill ha så jag skulle vilja att denna tråden tas bort.
stort tack

Livet är bara en lek

5 710 Inlägg
7 mars 2007
Lägger till en uppgift innan jag låser tråden och låter den "sjunka bort" av sig själv på trådskaparens begäran.

Vartalet där motorn når sina 342Nm är 1950RPM vilket är "diesellågt".

MVH Jonas
..............

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök